Bouw veerpont de Putter

Ik zou gokken op Java, of een te oude browser, volgens mij komt er geen flash aan te pas.
Het is natuurlijk wel een goede zaak om ook flash alsnog wél te updaten, de oudere versies hebben veiligheidslekken...

De putter is net door mijn vaders keuring gegaan en van hem moet ik nog een paar plekjes met verf aantippen + de binnenkant nog een keer verven dus wordt woensdagmiddag pas dat ik kan varen in de badkuip.

De putter is net door mijn vaders keuring gegaan en van hem moet ik nog een paar plekjes met verf aantippen + de binnenkant nog een keer verven dus wordt woensdagmiddag pas dat ik kan varen in de badkuip.

Ha je vader is scheepsinspecteur:teacher:.
Dan heb ik ook nog wat geduld, fijn dat je vader meedenkt Koen.
Heb je ook al wat aan de opbouw gedaan?

mvg Jan

Pas maar op, Frederik, anders vinden ze je ouwe sok met al dat zwarte geld... :mrgreen:

Goed bezig, Koen. En een second opinion is nooit weg, soms zie je dingen bij je eigen werk over het hoofd, en kan dat vervelende gevolgen hebben.

Frederik mijn vader inspecteerd containers, havenkranen, stoomketels ed. Eigenlijk van alles wat in de industrie.
@indoorvlieger: dat is inderdaad wel eens zo. Hij ontdekte een dunne plek in de lak die ik nu even moet bijwerken.

Ik ben nog te jong daarvoor, Frederik, en bovendien, oude sokken worden door moeder de vrouw weggegooid voordat ik ze als spaarpot kan gebruiken. :mrgreen:

Over vrouwen gesproken, veel geld schiet er niet over om in de sok te stoppen. Maakt niet uit hoe oud ze zijn, als je niet op past houd je steeds een groter stukje maand over aan het einde van je geld...

Maar terug naar de veerpont, zou ik zeggen. En mochten ze toch die oude sok van je vinden, Frederik, dan heb je altijd je geheime rekening in Zwitserland nog, toch? Oeps, verklapt... ;)

Hij heeft 3 kwartier in de badkuip gelegen en er is geen druppeltje water binnengekomen:D

Ik heb er 1850gram extra gewicht in gelegt en om op de goede diepte te komen kan er nog wel wat bij.

In het filmpje zit de putter even op 3/4 gas en dan heeft ie al veel kracht.

Laatst bewerkt:
ik ben zo ook weleens bezig geweest.
zit je 6 uur te wachten voor 8 minuten "geen HD kwaliteit" zeggen ze het bestandsformaat niet kennen maar het toch proberen,
aan het eind merk je dan dat het toch niet is gelukt.

Back