Bouw veerpont de Putter

Koen,

Ga zo door!! Ziet er keurig uit.

Heb je al een idee wat voor motor erin moet komen? Het is makkelijker nu nog de steun en dergelijke erin te zetten dan straks als je het dek er op hebt.

Gr

Jasper

Hey Koen,

Ik lees al een tijdje mee met je verslag, moet eerlijk zeggen voor een 14 jarige heb je het aardig in de vingers zitten., Ga vooral zo door,

Wil je wel 1 tip geven voor dat het te laat is, Maak je buitenste hoeken wat steviger door aan de binnenkant bijvoorbeeld een 4x4mm balkje te lijmen,

Grtz Vincent.

Koen, het is nu eenmaal zo, wen er maar vast aan dat er tegenwoordig ook vele winkels zijn die geen haast maken (wel of niet hun eigen schuld).
Aan de andere kant leer je zo natuurlijk ook wel "plannen" en "vooruit denken" (of is dat hetzelfde?)

Als je lang genoeg in de modelbouw zit krijg je weliswaar steeds meer "troep", maar je hoeft niet voor ieder ding WEER naar de winkel.

spullen

vandaag zijn mijn spullen binnen gekomen en ben ik meteen naar dordrecht gefiets.

full

van links naar rechts: koppeling, motor(nogmaals bedankt Jasper), schroefas, boegschroef en poriënvuller.

heb mijn aankopen meteen aan de pontvaarder laten zien:D

nu ga ik passen en meten;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Koen,

Je hebt kwalitatief goede spullen gekocht. Ik zie dat je ook de rest van de koppeling hebt.

Graag gedaan en als je nog iets zoekt dan weet je me te vinden.

Groeten

Jasper

Back