Ow ik denk dat dat niet kan met mijn simpele 4 kanaals zender?!
ofwel?
bedankt voor je reactie![]()
Kan wel moet je er een V-tail mixer tussen je servo`s zetten .
Heb nog een nieuwe liggen mag je over nemen .
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ow ik denk dat dat niet kan met mijn simpele 4 kanaals zender?!
ofwel?
bedankt voor je reactie![]()
Gister vloog mij stealth. Met ndaruk op "vloog", want dat doet hij nu niet meer. Ik had maar nauwelijks lift, en kon het toestel net hoog genoeg krijgen om niet het mais in te vliegen. Toen ik met een ruime bocht aan kwam vliegen om gelijk weer te landen, verloor hij ineens te veel hoogte. Ergens vér achter het mais zagen we hem neerkomen. De schade viel mee, alleen de accu was door de voorkant heen gevlogen, en de motor heeft een scheur in de bodem getrokken. Iemand enig idee waarom hij geen lift had? Het heeft ook te maken met dat ik niet genoeg uitslag op mijn hoogteroer had.
Maarten
Gister vloog mij stealth. Met ndaruk op "vloog", want dat doet hij nu niet meer. Ik had maar nauwelijks lift, en kon het toestel net hoog genoeg krijgen om niet het mais in te vliegen. Toen ik met een ruime bocht aan kwam vliegen om gelijk weer te landen, verloor hij ineens te veel hoogte. Ergens vér achter het mais zagen we hem neerkomen. Toen ik daar naartoe ging om te zoeken trof ik het volgende aan:
![]()
![]()
de schade viel mee, alleen de accu was door de voorkant heen gevlogen, en de motor heeft een scheur in de bodem getrokken. Iemand enig idee waarom hij geen lift had? Het heeft ook te maken met dat ik niet genoeg uitslag op mijn hoogteroer had.
Maarten
yeah!
De vtail mixer van arie is binneneerst dacht ik dat hij niet werkte maar twee servos waren stuk 8O
even twee servos uit wingdragon gehaald en ... hij doet het
Nu wel eerst twee nieuwe servos kopen
(of heeft iemand toevallig nog 2 van deze liggen : klik ?)
Die draad kun je van die kapotte servo's af halen he
(ls je die nog hebt)
Sorry, zijn lichtere servo's (wel 9g, maar minder sterk)....