[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

Het wordt ok mijn eerste depron model.
Ik heb me laten vertellen dat depron te koop is bij sommige parketwinkels (isolatie ondervloer).

P.S. wil je de bouwtekening nog eens proberen te mailen?
Zeker weten dat je het goede mailadres hebt gebruikt? ;-)

Ik heb ze nog eens doorgestuurd:D, hopelijk krijg je ze nu aan.

Ben vandaag nog in dde gamma geweest, in Neerpelt maar daar hadden ze het niet.
Maar wel iets wat er op leek, maar was niet sterk genoeg.
Ik denk dat ik dan maar is naar een modelbouw winkel moet:D.

Grtz Dennis

Laatst bewerkt door een moderator:
Foam safe CA werkt heel goed om koolstof aan Depron te lijmen.
Wel geduld hebben als je geen activator gebruikt,het duurt namelijk even om te drogen.

Met Uhu Por zal het ook wel lukken.
En anders kan epoxy altijd.

Grt.
Peter-Jan
:)

KL*** wind!! stealth, zender, accu, camera,en cameravrouw staan al 3dagen klaar maar enorme wind, vanaf woensdag geven ze beter weer uit!! greetzz

KL*** wind!! stealth, zender, accu, camera,en cameravrouw staan al 3dagen klaar maar enorme wind, vanaf woensdag geven ze beter weer uit!! greetzz

Ik hoop het ook, want ik wou hem dan ook eens uitproberen :D

Wat voor setup heb jij?

Grtz Dennis

Foam safe CA werkt heel goed om koolstof aan Depron te lijmen.
Wel geduld hebben als je geen activator gebruikt,het duurt namelijk even om te drogen.

Met Uhu Por zal het ook wel lukken.
En anders kan epoxy altijd.

Grt.
Peter-Jan
:)

ik heb bruislijm gebruikt voor het staafje, dat vult het teveel dat je hebt weggesneden gelijk goed op...

bedankt zal het proberen.

Grtz Dennis

okeoke, eerste zonnestralen, dan maar vliegen...

of crashen maar.
eerste poging niet genoeg gas open gezet en toch maar beetje up trimmen.
2de poging ging beter maar ik geraakte op volle uitslag hoogte niet omhoog... dan proberen te bochten maar die rolde om zijn as de grond in.

schade, neusstuk ingedeuk, morgen nieuw neusje maken en vliegen maar.

ik denk dat het aangegeven zwaartepunt(althans bij mij) veel te ver naar voren lag, aangezien ik volgas en volle uitslag niet omhoog raakte, ook bij het bochten draaide ie om zijn as, ik denk dat ik de 6x5,5 prop zal vervangen door de 6x4 dit zal beter zijn denk ik...

al bij al toch wel effe lachen:p

8gFauUm9K6w[/media] - stealt testflight

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem ook bijna af ga hem sebiet misschien nog testen:D
Alleen moet het zwaartepunt nog zoeken:(

Grtz dennis

denk dat gas spelen was, en idd er was hier nog iemand die het zwaartepunt 2cm naar achteren gedaan heeft. dus heb ik dit nu ook maar gedaan. vandaag of morgen weer vliegen, alleen is er weer enorm wa wind....

greeeetz

denk dat gas spelen was, en idd er was hier nog iemand die het zwaartepunt 2cm naar achteren gedaan heeft. dus heb ik dit nu ook maar gedaan. vandaag of morgen weer vliegen, alleen is er weer enorm wa wind....

greeeetz

Waar ligt dat zwaartepunt ongeveer?

Grtz dennis

het staat aangegeven op de tekening, maar dit is dus te ver naar voren, ik heb nu 2cm naar achteren gedaan, we zien de volgende vlucht wel...

het staat aangegeven op de tekening, maar dit is dus te ver naar voren, ik heb nu 2cm naar achteren gedaan, we zien de volgende vlucht wel...

Ok bedankt :) , ga hem sebiet is testen nu waait het niet meer zo hard:D

Grtz Dennis

Back