[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

mooi planes! Wil je me de plannen ook eens doorsturen?
Als het zo is misschien alle twee de versies door sturen naar R C A d i k @ y a h o o . c o m

Mijn dank ik alvast enorm groot. :)

@Niels

got it! Many thanks! ^:)^

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo!

Zou iemand mij die tekeningen kunnen sturen.
Vind het echt een geweldigvliegtuig en simpel te maken.

*edit: heb m inmiddels binnen!!
Bedankt!!

Was al weg geweest voor Depron maar hier in de buurt (arnhem) weinig te vinden.
Zal hier de foto's neer zetten van de bouw.

gr joris

Laatst bewerkt:
Zo, ik zie dat mijn plannen al naar heel wat mensen zijn gemaild, ik verwacht natuurlijk nog wel een paar foto`tje he? :D

Mike

F117 Rcpowers

Nou bij deze dan.

Ik had inmiddels Depron gevonden in nijmegen bij www.doevloer.nl (miss makkelijk voor degene die t nog nodig hebben).

Heb eigenlijk niet echt foto's van de hele bouw het gaat zo vlug dat bouwen was helemaal vergeten foto's te maken.
volgende keer alleen andere lijm gebruiken heb nou bruislijm gebruikt maar daar krijg je op sommige plaatsen van die bolletjes op niet echt geweldig.
Maar goed als ie in de lucht hangt zien we dat toch niet :p

Heb vandaag de motor binnen gekregen dus kan weer verder :D

Hier de foto's tot nu toe:

Foto0103.jpg

Foto0105.jpg

Foto0106.jpg

plannen f-117

zou iemand deze plannen ook naar mij kunnen doorsturen? Ik zou graag willen beginnen met de bouw aan deze f-117

Bedankt

EDIT: Bedankt ik heb de bouwverslagen ontvangen

Laatst bewerkt door een moderator:
Bouwen van een f117

Ik wil ook beginnen met het bouwen aan dit vliegtuig, op internet zag ik een complete set die je zelf nog in elkaar moet zetten voor 145 euro. Dit is de set die is samengesteld door RC Powers zelf. Hier zit dan ook alles in behalve een "receiver" en "transmitter". Weet iemand of dit een goede deal is?

P.S. De prijs is inclusief verzendkosten naar Nederland

Tsja, wat is een goede deal?

Ik denk dat ik die van mij gemaakt heb voor ongeveer 50-60 euro, ook zonder de ontvanger en accu. En uiteraard een beetje huisvlijt mbt het aftekenen en uitsnijden ;)

Tsja, wat is een goede deal?

Ik denk dat ik die van mij gemaakt heb voor ongeveer 50-60 euro, ook zonder de ontvanger en accu. En uiteraard een beetje huisvlijt mbt het aftekenen en uitsnijden ;)

Kan je me vertellen welke setup jij gebruikt hebt? (waarschijnlijk van hobbycity), dan kan ik ook een bestelling doen.

Thanks
Dimi

Heeft er al iemand geprobeerd deze met ducted fans te maken?

Ja, een tijdje geleden zag ik daar een youtube filmpje van. Degene die dit gedaan had kwam alleen niet uit Nederland. Hij had er ook gelijk een landingsgestel onder gebouwd:P

Hey allemaal,

zoals al velen mij zijn voorgegaan wil ik ook graag deze F-117 gaan bouwen, maar er staan een aantal setups hier en ik weet niet welke ik moet kiezen.

kan iemand mischien een leuke setup geven die ik kompleet bij hobbycity kan bestellen ?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Daar sluit ik mij bij aan. Ik zou eveneens graag een mooie setup op een rijtje willen zien, zodat ik eveneens mijn spulletjes in een keer kan bestellen ;)

Back