Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou ik, en dat bedoel ik niet eens als geintje, een setje wieltjes onder die transportkist zetten. Bij voorkeur iets wat makkelijk lost te klikken is of zo.De boot gaat tegen de 25 kilo aan wegen.
Zoiets ja... het kan héél simpel en hoeft niet luxe met toeters en bellen, maar je gaat jezelf vervloeken als je geen wieltjes onder die kist hebt...Op het ene eind een asje met twee wielen. Het asje tussen twee balkjes o.i.d. en aan het andere eind twee handgrepen. Een soort kruiwagen dus. Zwaarste eind van de boot aan de kant van de wieltjes. As met wieltjes onder het zwaartepunt van de kist gaat ook goed. Hoe groter de wielen (kunnen naast de kist) hoe beter en rustiger het rolt. Gr. Klaas.
Je had vroeger van die kinderwagenwieltjes die met een kliksysteem op de as konden.Hoe groter de wielen (kunnen naast de kist) hoe beter en rustiger het rolt
Niet alleen vroeger.Je had vroeger van die kinderwagenwieltjes die met een kliksysteem op de as konden.
Gewoon zorgen dat je modelbouw vrienden houd die je op een vaardag even willen helpen met sjouwen, kunnen geen wieltjes tegen op......
Qua varen, ik heb maar 2 actieve bootjes, en die zijn allebei erg handzaam. Maar met de vliegtuigen heb ik er nu nog één waarbij ik van hulp afhankelijk ben, en dat stoort me mateloos. Die heb ik ook al heel lang niet meer mee gehad naar het veld.maar ik vaar ook vaak alleen.
Ik zou denk ik met 17 kilo ook problemen hebben... Niet zozeer vanwege mijn rug of lichamelijke kracht, maar omdat als ik op mijn knieën bij de waterkant zit om het ding uit het water te tillen, ik vanwege gebrek aan gewicht in mijn voeten voorover het water in kukel...Maar nu heb ik er echt moete mee.
De plas bij mij in de buurt heeft geen steiger ...jammer genoeg.
Zeven meren in Maassluis.
Heeft wel een klein strandje.
Dus moet jammer genoeg altijd even in het water staan.Om de boot in het water te zetten.
Is ongeveer 400 meter van mij huis.
Ga een vervoers kist maken met stevige brede wielen.Zodat die volgende jaar makkelijk lopend te bereiken is.
Bekijk bijlage 561465
Mvg Ronald