Super john
verslagschrijvers
Een wens binnen mijn F3C avontuur is mijn modellen voorzien van een F3C romp. Een F3C romp is in mijn ogen een echte eye catcher tijdens de wedstrijden, vanaf het begin dat ik het F3C vliegen al volg trekken deze rompen al mijn aandacht.
Helaas zijn (bijna) alle F3C rompen erg kostbaar en aangezien ik nog geen ervaren piloot ben verwacht ik er nog wel eens eens te crashen en dat zal dan serieus in de papieren gaan lopen. Ik loop al tijden met plannen om zelf een romp te gaan maken, ik weet dat het een vrij secuur en tijdrovend werk is maar ga toch een poging ondernemen. Ik heb de afgelopen weken al wat tijd gestoken in het bestuderen van foto's en ander lees voer over het maken van mallen maar moet nog veel uitzoeken. Ik maak daarom nu direct maar een begin van dit draadje omdat ik weet dat er genoeg lezers zijn die veel ervaring hebben met het maken van mallen en kunnen mij dus perfect kunnen helpen.
De romp die ik wil gaan maken is de:
Een andere F3C vlieger Is enige tijd ook al eens begonnen met deze romp en kom mij aan de uitslagen helpen:
Helaas zijn (bijna) alle F3C rompen erg kostbaar en aangezien ik nog geen ervaren piloot ben verwacht ik er nog wel eens eens te crashen en dat zal dan serieus in de papieren gaan lopen. Ik loop al tijden met plannen om zelf een romp te gaan maken, ik weet dat het een vrij secuur en tijdrovend werk is maar ga toch een poging ondernemen. Ik heb de afgelopen weken al wat tijd gestoken in het bestuderen van foto's en ander lees voer over het maken van mallen maar moet nog veel uitzoeken. Ik maak daarom nu direct maar een begin van dit draadje omdat ik weet dat er genoeg lezers zijn die veel ervaring hebben met het maken van mallen en kunnen mij dus perfect kunnen helpen.
De romp die ik wil gaan maken is de:
STAYSEE
Een andere F3C vlieger Is enige tijd ook al eens begonnen met deze romp en kom mij aan de uitslagen helpen:
Het eerste begin is er nu , de volgende stap is een model van roofmate maken volgens onderstaande principe:
Eerst maar op zoek naar roofmate en dan de uitslagen overzetten. Haast heb ik niet en ik heb geen flauw idee hoever ik met dit project kom. Ik heb geen enkel idee hoeveel tijd het in beslag gaat nemen want vliegen zal toch echt de hoogste prioriteit hebben, maar ja als het maanden wit blijft van de winter
.

Laatst bewerkt door een moderator: