Dat is jammer Marcel.....succes met opnieuw opbouwen.
Mijn ervaring tot nu toe:
Omdat alles nog zo stroef liep reageerde hij als een natte dweil, bij de landing raakte de tail rotor de grond en daarbij is een bladhouder gebroken. Ook kreeg ik met de plastic main bladhouders geen mooie symetrische pitch curve. Of ik zat op +14 0 -6 of op +10 +4 -10, uiteindelijk heb ik een middenweg genomen van ongeveer +11 +2 -9. De enigste manier zou zijn om wat van het plastic weg te snijden van de pitch linkjes, deze zouden dus korter moeten worden om in het midden mooi op 0 uit te komen.
Omdat ik toch het bladhoudertje voor de tail moet bestellen ga ik meteen de kop dus upgraden, de alu main bladhouders hebben 3 punten waar de pitch linkjes in kunnen, daarmee schijn je dus wel uit de voeten te komen. En omdat ik toch bezig ben bestel ik meteen de alu tuimelschijf en seesaw set mee.
Van de week even bestellen en wachten op de onderdelen, dan gaan we alles eens goed afstellen en soepel maken. Owja tussen neus en lippen door heb ik ook nog even de toeren gemeten, met een 13 tands op de motor zat ik op 2500 toeren, een 15 tands ligt ook klaar om te knallen.