Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heel vervelend voor je dat dit is gebeurd. Geluk bij dit soort ongelukjes is meestal dat je er toch weer van leerd.
Iets wat je niet uit de boeken leerd, maar enkel in praktijk.
Toch erg veel plezier met het weer opbouwen en ombouwen van deze heli!
Ben zelf net ook begonnen met een mini titan SE met bijpassend Agusta rompje.
De linkage rods en ball links tekening in de handleiding zijn in deze niet helemaal 1:1
Bij mijn oude 'gewone' mini titan klopte de 1:1 rods wel redelijk qua afmeting. Maar bij de SE versie lijkt de handleiding kleiner gedrukt te zijn.
Zou dit een drukfout kunnen zijn of niet...
- Moet ik toch de 1:1 afmetingen overnemen rechtstreeks van de tekening?
- Of moet ik met de schuifmaat precies het aantal mm overnemen die er bij staan geschreven? Alleen een beetje lastig om precies het midden te nemen van elke balllink
Hey die Bluebird!
Mooi hoor dit nieuwe projectje,
vraagje? waar blijven je belgische vlaggen?
Had je in duitsland toch ook meegenomen toen je even langs kwam bij de Vario opendag?
In Burgsinn bij dat prachtige vliegveldje?
Groet, Wim
Ziet er weer mooi uit, net zoals we gewend zijn! Maar ik zou de servo van de staartrotor zo dicht mogelijk tegen het frame schuiven, desnoods een nieuwe pushrod maken als'ie te kort zou zijn. De reden is gewoon dat de heli's zwaartepunt moeilijk goed te krijgen is, en alle hulp is welkom hierbij.