Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me wel een kandidaatje voor De grootste fout die je gemaakt hebt - MBF (Humor is lachen om een ander... En ik moet me diep gaan schamen nu :???:. Ik weet waarom ik niet kon boren in staal ... en waarom m'n 2 mm 2-snijder direkt brak bij in het mdf frezen....... De spindel draaide de verkeerde kant op :-s Hoe dom kan je zijn. gelukkig erachter gekomen. ...
Lijkt me wel een kandidaatje voor De grootste fout die je gemaakt hebt - MBF (Humor is lachen om een ander)
Ondertussen ook al flinke vorderingen met de vacuümtafel (foto's volgen). Ik heb 12mm MDF gebruikt en daar een kist met kanalen in gemaakt. Ik heb begrepen dat MDF erg poreus is en het vacuüm er zo doorheen zuigt.
Om het luchtdicht te maken, is een aantal lagen vernis goed genoeg , of beter een laagje verdunde epoxy?
Met epoxy zul je zeker ook enkele lagen moeten aanbrengen. Ik denk dat epoxy duurder is en langzamer werkt, maar wel weer duurzamer is. Ik zou vernis/verf/lak proberen ... aan de buitenkant.Helaas was de nieuwe computer nog niet binnen voor ik weer op pad moest voor m'n werk. Ik neem aan dat de Post de 1000km volgende week wel overbrugd zal hebben :bad-words:
Dan wilde ik als werkblad een staalplaat nemen van 12mm waarvan er aan de hoeken 2 oren zitten van 50x50 mm zodat ik dit blad kan vastmaken buiten het werkbereik.... Zojuist de offerte gekregen .... 680 euro 8O Dat gaat het ook niet worden.
Terug kijken naar hardweefsel en eventueel Trespa.
Iemand die op het volgende antwoord kan geven:
Ondertussen ook al flinke vorderingen met de vacuümtafel (foto's volgen). Ik heb 12mm MDF gebruikt en daar een kist met kanalen in gemaakt. Ik heb begrepen dat MDF erg poreus is en het vacuüm er zo doorheen zuigt.
Om het luchtdicht te maken, is een aantal lagen vernis goed genoeg , of beter een laagje verdunde epoxy?