[Bouwfase Mast] liebherr ltm1090

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Cheeta ;

Ik heb daar gelezen dat jij een 2k Uhu endfest 300 gebruikt en deze boven de 2k metaallijm van Bison kiest .
Ik werk nu met die 2k metaallijn van Bison en ja er komen wel delen vrij vlug los .
Waar heb je die 2k Uhu endfest 300 lijm ergens gevonden ?
Kan men hier werkelijk aluminium en misschien ook wel messing mee lijmen ?
Wat moet je zoal doen zodat deze goed vast hangt en niet meer lost ?
Goed ontvetten dat weet ik , maar wat nog meer en hoe droogt deze vlugger ?
Dank U bij voorbaat hiervoor .

Mvg,
Steve Billast

ook de uhu endfest kwam bij mij los ondanks het opruwen van oppervlak en grondig schoonmaken.

Liebherr LTM 1090

Hallo Cheeta ;

Heb nog een vraag betreffende het uitschuiven .
Graag wil ik 4 mast delen uitschuiven met behulp van 1 bovenstaande hydraulische cilider die de 2e koker doet uitschuiven .
De 2e koker zou dan met behulp van touwen of kabels de daarop volgende 2e en 1e koker uitschuiven .
Nu zou ik graag willen weten waar de touwen te moeten bevestigen en waar de rollen te moeten plaatsen voor het in en uitschuiven hiervan .
Kan U mij hiervan mogelijk een tekening van doorsturen naar m'n prive e-mail adres of hier te plaatsen bij jouw forum ?
Dank U bij voorbaat hiervoor .

Mvg,
Steve .

... Heb nog een vraag betreffende het uitschuiven .
Graag wil ik 4 mast delen uitschuiven met behulp van 1 bovenstaande hydraulische cilider die de 2e koker doet uitschuiven .
De 2e koker zou dan met behulp van touwen of kabels de daarop volgende 2e en 1e koker uitschuiven .
Nu zou ik graag willen weten waar de touwen te moeten bevestigen en waar de rollen te moeten plaatsen voor het in en uitschuiven hiervan ...

Dit is hoe Liebherr het bij de LTM 1030 doet ...

Kraanarm.jpg

Staat gewoon in de brochure van de LTM 1030 (en nog een paar modellen), deze kan je gewoon downloaden op Liebherr-Fahrzeugkrane ...

is er iemand in bezit van "Truck Modell 2002 nr 5"?

hier schijnt een verslag van een ltm1090 in 1/14 te staan ben er erg nieuwschierig naar. echter kan ik het blad niet meer verkrijgen...

hallo
voor truckmodell moet je bij hobma wezen,
staat er trouwens niks op de site van truckmodell???!!!
of stuur een mailtje naar ze,
en fotoos van mn bouwkunsten daar is niet zo veel op te zien,

GEVONDEN!!!!!!!!!!!!
op marktplaats onder; truck modell, verkoper heeft bijna alle jaargangen,

groeten markioo

Laatst bewerkt:
Hallo Dirk ;

Bij jouw afbeelding zit de cilinder in de kokers .
Had er echter op gehoopt dat U een afbeelding zou hebben waarbij de cilinder boven op de grootste koker stond en zo de daarop volgende kokers in beweging bracht .
Het begin is hier wat moeilijk aan om juist te weten waar de rollen te moeten plaatsen en waar de kokers aan elkaar te moeten verbinden en dit mogelijk aan de onderzijde om niet in het zichtveld te komen .
Anderzijds misschien ij het uitschuiven > onderzijde en bij het inschuiven > bovenzijde uit te voeren of blijft dit hetzelfde en is hiervoor maar 1 plaats nodig ?
Dank bij voorbaat .

Mvg,
Steve .

steve ik denk dat het beter is om een eigen topic te maken hierover...

jij bent op zoek voor een autolaadkraan dat is een heel ander princiepe dan die van een telekraan.

Hey cheeta
Het wordt een mooie kraan, kan niet wachten om hem in het echt te zien .
Ik wacht met smart op de volgende update van je kraan ga zo door.
Ik denk dat steve voor zijn verreiker bezig, is want die hebben een katrollen systeem in de mast zitten.
Als Steve vragen heeft mag hij een mailtje naar mij sturen, ik ben namelijk een verreiker machinist, dus steve ik hoor je wel

Sorry voor het vervuilen van je topicCheeta, kon het niet laten om te reageren

gr gertjan

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
dan maar aan hobma vragen of truckmodell zelf mailen,
wil die verkoper geen fotokopie van enkel het artikel maken??!!
succes,mvg markioo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back