Bouwgroep WW1 schaal 1/6 modellen voor DAWN PATROL

tot nu toe femmo is de janboel wel erg leuk om te lezen
en zit ik ook al met een half idee iets te bouwen
weet alleen nog niet echt wat ik wil moet wel makkelijk zijn
maar ik zou zeggen mannen ga lekker zo door lees het graag

Even opletten johnny, jan en ik hebben nu wel bijna dezelfse avatar, maar we zijn echt 2 andere gebruikers :D
Edit: avatar gewijzigd

Laatst bewerkt:
(Blijft ondertussen de vraag: gaan we hier 20 draadjes door mekaar heen krijgen? Gezellige janboel! :D

jan.

Is geen vraag meer Jan, heb ik allang antwoord op gegeven ja alles loopt lekker door elkaar goed voor de motivatie.

Je kunt natuurlijk ook een eigendraadje starten en hier zo af en toe verslag doen mag ook , maar dit is ons bouwgroepdraadje en hier komen we dus lekker allemaal samen:D.

Flair kissie lastig met start zal ongetwijfelt een oorzaak hebben die is op te lossen, doorgaans doen alle Flair modellen het goed en er vliegen al heel wat Nieuportjes van Flair rond dus dat kissie is gewoon goed.
Lukt dat alsnog niet ga ik dat voor jou fixen.

Ton

Ik denk dat Jan en ik voor de Flair Legionella gaan.
Heb van Teus prachtige tekening mogen ontvangen. Lijkt erg op de Flair. Kleinere schaal.
(Die gaat nog in de scan voor een ieders met reserve beschikbaar wegens copyrights.)

Maar gezien het vele werk dat ik omhanden heb, ik altijd te veel wil, dus zit te schipperen met de tijd, toch te kiezen voor een stukje voorgekauwde stans/laserwerk + een mooie glanzende bling-bling motorkap...

En Femmo krijgt wel een digi-kopie van zulks tekening voor afbouw.. :mrgreen: Natuurlijk!

Dannnn... hier trof ik nog wat mooi plaatjes. Enkele zullen vast bekend zijn bij jullie dubbeldekkers, vliegende kratten en stermotorsmeerpoetsen... zo ook de link... ik vond het toch weer verrassend... toch nog even delen...

Mission4Today ? ForumsPro ? R & R Forums ? Photo Galleries ? WW1 aircraft photos

Hier ook nog wat bijzonde gestroomlijnde zeer courante modellen, post WO-I...

Mission4Today ? ForumsPro ? R & R Forums ? Photo Galleries ? Vintage 1920's/30's aircraft photos

Gr Bas

Ton schreef:

Lukt dat alsnog niet ga ik dat voor jou fixen.

Bedankt voor het aanbod, we gaan het zien. ;)

Een vliegmaat is net vertrokken naar de Nationals, en die gaat kijken of hij er daar een paar (kits, twee) op de kop kan tikken. :p

Zo zit je op een doodlopende weg, zo zit je ineens op de snelweg! :p

jan.

Dan wel op die snelweg blijven Jan ;)

Moet toch prima te doen zijn dat starten en landen

Ton

Laatst bewerkt door een moderator:
dat wordt een mooie line-up dan!

full

Nee, da's een Fokker D7 Scout series... :rolleyes:
Moet zo een lullige Nieuwpoort wez'n. Maar ik een 'Rat-Rod' barnstormer van met kogelgaten en fladderende lappen doek!
Mean machine! :evilbat: De schrik in de lucht... maar dan 1/6... tijgermug model...

Fokker wil ik niet bouwen, had ik je ooit geschreven.
De Ni-17 heb ik je tekening, maar het kitje moet nog besteld worden... Maar ik dacht om die enigzins aangeschoten te doen lijken (binnen bepaalde grenzen).

HEE die heb ik net een week geleden op marktplaats gekocht!
maar hij was vergeten de advertentie weg te halen, dus die 8 euro was ik, jan!:p

full

K! . . . :mad:

Ik dacht al, waarom reageert die vent niet! :bad-words:
Nou ja, eerst maar eens kijken wat dat andere boekje is. :p

jan.

Jij hebt nu precies hetzelfde boekje, maar dan engels.

Ik hou trouwens ook van boekjes EN van mooie accesoires.
dit kreeg ik vamnmorgen in de mail; spul is onderweg!

[SIZE=-1]Stock Number[/SIZE][SIZE=-1]Product Description[/SIZE][SIZE=-1]Stock Status/Quantity[/SIZE][SIZE=-1]Extended Price[/SIZE]
[SIZE=-1]The following shipped from Champaign, Illinois [/SIZE]
[SIZE=-1]Estimate of when you will receive your shipment: 7 to 14 days[/SIZE][SIZE=-1]TH8Z1000 [/SIZE][SIZE=-1]New Customer Package (A) [/SIZE][SIZE=-1]1 [/SIZE][SIZE=-1]$.00 [/SIZE][SIZE=-1]LXPZH9 [/SIZE]

[SIZE=-1]Williams Brothers 1/6 Pilot Bust Kit Standard [/SIZE][SIZE=-1]1 [/SIZE]
[SIZE=-1]Williams Brothers 1/6 Lewis Aero Machine Gun [/SIZE][SIZE=-1]1 [/SIZE]
[SIZE=-1]Williams Brothers 1/6 Vickers Aero Machine Gun [/SIZE][SIZE=-1]1 [/SIZE]
[SIZE=-1]Williams Brothers 1/6 Vintage II Wheel 4-3/8" (2) [/SIZE][SIZE=-1]1 [/SIZE]
[SIZE=-1]Williams Brothers 1/6 Dummy 80 Horsepower LeRhone [/SIZE][SIZE=-1]1[/SIZE]
Order Summary [SIZE=-1]In-Stock Subtotal:[/SIZE]
[SIZE=-1]INTL SMALL PACKET AIR:[/SIZE]
[SIZE=-1][/SIZE]

Back