Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik snap m niet helemaal rcjeffrey... naar de zijkant v.d. boot? bedoel je dat ik de steun die ik nu heb moet combineren met de originele motorsteun? en idd ik heb hem al een stuk lager gemaakt.
dat is zeker duidelijk! alleen ik denk dat ik het toch zo ga houden want het is heel degelijk en trilt niet zo snel. en ik kan hem altijd nog aanpassen.
Dat is me maar 2x gelukt, beide met windkracht 5/6 en dan over golven van 20cm gaan springen
Maar waar je het meeste last van hebt is spatwater wat langs ieder kiertje naar binnen wil.
Als je zorgt dat je alle naden netjes af kan tapen voor je gaat varen zal dat ook al een hoop schelen!
ik heb nu de schroefas van 22cm en de prop van 29 mm binnengekregen. nu moet ik de schroefaskoker ongeveer 2 cm verkleinen, maar dat moet ik nog even precies uitmeten. alleen als ik in de schroefaskoker kijk, zie ik die lagers niet zitten? aan de uiteinden zitten er wel een soort koperen buisjes nog In de koker, zijn dat de lagers soms?
en is het handig voor als ik ze er uit ga halen om de schroefaskoker even te verhitten?
De as ik ingekort zonder problemen en heb hem met de motorsteun tegelijk er in gelijmt met epoxy. de afstand van het uiteinde van de prop tot de romp is nu 27mm.