Bouwproject Wiesel

nee gaat niet lukken maar ik heb ook nog een pistoolzender van hpi die ik voor m'n auto gebruik maar kan ik dan ook een ontvangertje van een ander merk kopen met de zelfde kristallen? lijkt mij wel toch?

ik heb deze al besteld..:neutral: is deze niet goed? de schroefas die ik heb is wel vergelijkbaar alleen hoef je deze niet in te korten.
verder heb ik nog een vraagje over de zender en ontvanger.
ik heb nog een 2.4Ghz zender liggen en kan ik die gewoon binden met deze:Hobby King GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch (NL Warehouse)
de zender is niet van hk.

Er is een klein kansje dat onder de kap het wel een Hobby King zender is. Zo zijn sommige "Modelcraft" zenders van Conrad gewoon van Hobby King, en dat geldt ook voor andere merken. Ook de zender van de Trex100s en die van de WL Toys V911 zijn compatible met het 9x protocol dat veel Hobby King zenders gebruiken. Het zou wel eens leuk zijn als daar een compleet overzicht van zou komen.

Als ik die Go-Fly zenders eens bekijk, lijken ze wel erg sterk op het Hobby King spul, met alleen een andere sticker erop. Is dit je zender?

go-zender.jpg

ja daar lijkt hij op alleen zitten er nog 2 schakelaartjes op aan weerszijden maar die lijken er later op gemonteerd te zijn..

Laatst bewerkt:
Grote kans dat het dan gewoon het 9x protocol gebruikt. De zenders willen ze soms nog wel eens een beetje ombouwen met een andere behuizing, maar bij de ontvangers doen ze dat niet zo snel. Dan zou zo'n 3 kanaals ontvangertje van HK moeten werken. Ik zou zeggen, gewoon bestellen, werkt het toch niet, dan raak je die snel genoeg weer kwijt, maar ik denk dat het wel gaat binden met elkaar.

pfff zit me rot te zoeken naar een 27 mhz AM onvangertje want vind die kristalletjes wisselen wat makkelijker dan dat binden, maar ik kan echt niks vinden!

ja idd daar zat ik ook al naar te kijken..

maar even wat anders, ik kreeg net mn as enzo binnen alleen er zat een verkeerde as bij. nu heb ik gemaild en het blijkt dat ze die as niet meer hebben door een faillissement van Graupner?.. ze hebben nog wel langere assen. zo een bijv.:http://www.quartel.nl/webshop/productdetails.php?id=RO1442 kan je die gewoon afzagen om in te korten? zo ja is dit dan ook een goeie as voor m'n wieseltje?

Volgens mij kan je bij deze koker de lagers er best makkelijk uit halen, dan is het idd ff zagen om hem in te korten, zelfde met de as zelf, een scherp ijzerzaagje gaat er zo doorheen!

nee die is van de zelfde serie maar dan 13 cm lang. ik heb ook i.p.v. een 29mm prop een 31mm prop gekregen dat kan ook wel toch?

Groter als die 29mm 1.4 zou ik niet gaan, bij mij werd alles net iets te warm met grotere schroeven.
Maar proberen kan altijd.

35mm word idd veel te groot.

Wel jammer dat ze zomaar wat op sturen ipv eerst ff contact opnemen. Had t laatst ook met de schroefassen van mn Springer tug, gelukkig heb ik toen te grote robbe assen gekregen (ongeveer dezelfde als uit die link van jou) en die zijn makkelijk in te korten.

Back