Bouwproject Wiesel

Idd aan de kant waar halfords zit, het water bij het gebouw met de palen in het water, aluminium house, zijn ze nog aan het schoonmaken , en er ligt een 1/1 boot in het midden van het water :).De rescue boot komt ook mee, voor het geval dat , ik hem nu geen kantelkamer meer ....

Ik laat het morgen nog wel weten of ik ga .....

tenminste, als m'n huiswerk het toelaat. moet ook nog m'n cavia's verschonen, dus weet niet zeker of ik kom maar dat zie je vanzelf wel ;)

Wees gerust ,weliswaar geen cavia maar wel "huis" werk ,en ook nog de lipo's laden en de boot vaarklaar maken nadat ik in de ochtend ook nog het wekelijkse toertochtje MTB rijden (vanaf 6:30 uur) heb voltooid .

Ok, ik probeer er ook rond 14 uur te zijn. Ga misschien ook in de ochtend al even varen. Moet er toch om 7.30 al uit ivm zwemles van dochter. Maar tijd genoeg om de accu's om 14 uur dan weer vol te hebben.

En inderdaad, de 29ste staat sowieso!

das gewoon iets zo uit het hoofd gemaakt zonder tekeningen o.i.d. met een beetje creatiefitijd lukt t wel. ;) en idd probeer voor een cockpit mooie ronde vormen te krijgen, dat staat vind ik wel het mooist altijd.

das gewoon iets zo uit het hoofd gemaakt zonder tekeningen o.i.d. met een beetje creatiefitijd lukt t wel. ;) en idd probeer voor een cockpit mooie ronde vormen te krijgen, dat staat vind ik wel het mooist altijd.

Ook erg creatief geschreven, ik dacht altijd dat het "creativiteit" moest zijn. ;)

Niet om te zeuren verder, maar on dit geval vond ik het wel toepasselijk om er even op in te haken. Nu weer :ontopic:

Je bedoelde natuurlijk "tijd om creatief te zijn" ;-)

Verder alle respect voor je Wiesel, vaart mooi, en nu nog extra safe met die kantelkamer.

Hey ik zat ff het stukje over je kantelkamer te lezen maar hoe heb je nou eigenlijk de schoten er uit gehaalt en het volgesmeert met epoxy?

eerst aan de achterkant het gat natuurlijk maken, dan met een fondustokje (hoe je t ook schrijft ;)) het eerstvolgende spant eruit geprikt en gedaan. maar, dat stokje is niet lang genoeg natuurlijk. toen heb ik raampjes gemaakt in spant 8 gemaakt naast de overige schoten en door het raampje heen het spant weg gesneden. daarna weer dichtgeplakt. toen via de achterkant overdreven veel epoxy er in gegoten en de boot bewogen dat het overal komt. toen de overige epoxy er uit gegoten.

fondustokje (hoe je t ook schrijft ;))

Fondue stokje misschien ;)
vaart idd goed sam, lijkt zelfs stabieler te gaan met die kantelkamer. maar slaat die meteen door als je in een keer van 0 naar volgas gaat? ik hoor hem telkens tot 3/4e gas gaan en daarna vol. maakt verder niet uit hoor :D maar zou het wel ff willen weten ;)kan het ook fout hebben hoor.

Ja hij vaart idd ook een stuk strakker zo! (elektronica ligt nu ook anders)
en nee hij stotterd niet ;) kan gewoon geleidelijk mooi de toeren op voeren ;) komt misschien door de wind dat 't niet goed te horen is.

Back