Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
precies en dan begin ik met een 80cm hydro die tegen de 80 gaat XD hahahaha steile leercurve maar goed gelukt voor zover ik het weet heb hem nog niet varend dus who knows!
Epoxy mengen in bijvoorbeeld maatbekertjes zoals bij hoestdrank zit... Die kan je vaak voor niks of anders een kleine vergoeding halen bij de apotheek ;-)
Wordt het goed krijgen van je verhoudingen een stuk makkelijker ....
Ik doe het altijd in een fritebakje (200 gekocht bij de Makro) en dan op een digitale weegschaal afwegen. Moet goed zitten.. Is trouwens nooit fout gegaan maar nu ineens wel.
goed warm wegzetten lees ik altijd dan zou het ooit goed moeten komen (zegt men) haha en anders is het K*t en moet je alles wegschrapen en prutsen.
voor kleinere dingetjes gebruik ik meestal zon spuit die het zelf in verhouding mengt. kleine hoeveelheden zijn altijd super lastig dan is 1% heel klein en makkelijk te verkl*ten
Ben bang dat het plukken , uithuilen en opnieuw beginnen wordt....
Fohn helpt alleen alleen als het mengsel wel goed is om de toplaag mooi glad te krijgen en bij het lamineren om overtollige epoxy af te kunnen strijken.
Voor het uitharden heb je de chemische warmtereactie nodig die ontstaat bij de juiste mengverhouding.
Nouja, heeeel erg is t ook weer niet. Had eerst de as vastgezet met epoxy en glasvezels, dat is wel goed uitgehard. Daarna had ik nog wat epoxy er in gegoten om het hele gat op te vullen. Hoef dus alleen dat laatste er af te halen en weer ff nieuwe epoxy er in.
vandaag proefvaart gedaan met de nieuwe asstand. doet het veel beter! je ziet nu ook een hele kleine spay achter de boot omdat de waterstraal meer naar achter staat gericht. ook stuiterd hij een stuk minder en de bochten gaan op volle gas ook veeel mooier!
als je dat zo ziet, zou hij dan mee kunnen doen met de FSR-E-ECO klasse?
ja hij gaat zeker erg mooi nu! en ja hij stuurt een stuk makkelijker en scherper. kan nu gewoon de hele run vol gas blijven geven en gewoon bochten maken.
@Thijs hier zit een brushless motor en regelaar in. die brushless motor heeft geen koolborstels waardoor hij veel minder vrijving heeft en dus meer toeren en kracht heeft.
het is deze motor.