Bouwproject Wiesel

Die schroefjes zou je in iedere modelbouwzaak moeten kunnen krijgen.

Benieuwd naar de filmpjes met iets kleinere schroef :)

Ok, leuk idee! Ben benieuwd! Ik neem voor de zekerheid ook mijn Rocket mee. Als m'n Lizard het begeeft, heb ik tenminste nog iets anders om mee te varen.

Jaaaa lijkt me leuk! Ik neem denk ik ook een mini cameraatje mee mee die ik op m'n wieseltje plak

misschien voor later: het "raampje" doorzichtig maken zodat er een camera in kan zonder dat ie nat wordt, en je hebt meteen de "race experience" van je wiesel uit je cockpit

misschien voor later: het "raampje" doorzichtig maken zodat er een camera in kan zonder dat ie nat wordt, en je hebt meteen de "race experience" van je wiesel uit je cockpit

dat is een goeie zeg! is wel leuk voor de wasabi die er van de winter komt!:rolleyes: ik doe het nu nog met deze:
key-ring-spy-camera.jpg
kostte me 15 euro en heeft prima beeld! effe in een waterdicht zakje doen, en prima geschikt voor een wieseltje ;).

wieseltje met 't cameraatje uitgerust ;) 't is wel wat lastig te zien door het te weinig aan licht.. (bovenop de cockpit)
x3hv.jpg

Filmpje....

Ik denk dat ik voor meerdere spreek als ik zeg dat ik met smart zit te wachten op het competitie filmpje...

Succes in ieder geval en natuurlijk vaarse...

nah competitie... ik denk dat m'n wieseltje aardig gaat achterlopen op de Lizard Xtreme en de Toy's port Syncro mono.. ;) maar het is voor de lol! :D

Je moet maar zo denken, met meerdere varen geeft toch net meer een kick dan alleen (al is het voor de lol), je kunt toch kijken wat hij t.o.v. de andere bootjes in z'n mars heeft.

Wie weet valt het nog niet eens tegen...

vandaag dus gaan varen met Rob en Pieter. was echt super leuk! wel zijn de boten aardig wat keren op hun dak gegaan inclusief mijn Wieseltje! gelukkig had Pieter een opblaasboot bij zich om de boten weer op te halen. ik had m'n wiesel niet afgeplakt, maar de kitrand op de deksel heeft het water erg goed tegengehouden. geen waterschade! :D er is ook een onboard filmpje van gemaakt!
(filmpje volgt nog)

Back