Bouwproject Wiesel

Hallo Sam,

Toch leuk, dat er een verbouwing aan te pas moest komen voordat je componenten (en daarmee je zwaartepunt) op de goede plaats terecht zijn gekomen voor een goed vaarbeeld...

Ik ben benieuwd naar een filmpje.

Groeten, Jan.

filmpje komt misschien vanavond. nu wel met wat golven, dus zou leuk zijn als hij op z'n dak beland. dan hebben we de kantelkamer ook eens in actie gezien.

Hier is ie Rob!:rolleyes:
zoals je ziet doet hij het nu met golven een stuk beter dan eerdere keren op de golven. hij "snijd" nu een stuk beter door de golven dan eroverheen te springen.
en toen natuurlijk even proberen het wieseltje op z'n dak te krijgen, en ja hoor!
:D

Gr. Sam die heel blij is met DE proef voor de kantelkamer :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee, mooi zeg, hij doet het inderdaad, die kantelkamer! En lijkt inderdaad een stuk strakker te varen, ondanks de golven.

Waar vaarde je nu? Is dat in Houten bij de Kwikfit, waar Rob ook eens gevaren heeft?

Thanks ben er ook erg blij mee!

jep idd das bij de kwikfit waar rob ook heeft gevaren. het is daar laatst helemaal schoongemaakt dus geen last meer van waterplanten. is een heel mooi lang watertje.
maar je moet er niet heen gaan in de zomer en lente op zonnige dagen want dan stikt het er van de vissers. (incl mij ;))

Klasse!

Werkt goed zeg ! Waarschijnlijk morgen daar ook even de impulse proberen, ik had ook al gezien dat het schoongemaakt is .

ja zo'n tijd had ik ook in gedachte. ben ik er ook rond 2 uur. en dan niet het water waar dat gebouw met palen in staat, maar het water er naast toch?

Back