Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat filmpje hebben jullie nog van me tegoed.Freekt zei:Zeer mooi verslag!! Heb je ook nog een eindfilmpje? Met geluid en zo ronkend door de modder?
Dit is écht van het goede teveel hoor, Seeyah. De bemanning en ik zijn nu echt in de wolkjes.Seeyah zei:neeee! snik snik! Droop dit kan je niet maken, een leven zonder jouw bouwverslag is geen leven meer! wat moet een mens nu doen als hij thuiskomt en zijn pc opzet? Al die arme mensen die dit verslag hebben gevolgd, meegeleefd hebben met Doc en CC, de kolonel en ZELFS met gefreiter Frits.
Een hele tijd lang heeft Droop ons voorzien van een spetterend en fantastisch verhaal, een echte must om te lezen. Vele harten heb je veroverd en vele harten heb jij blij gemaakt! Een simpel bouwverslag is dit al lang niet meer, nee het is echte kunst.
Daarom
APPLAUS DROOP EN DANK JE VOOR AL DIE HEERLIJKE UPDATES!
don't you ever stop building
Hartelijk dank hoor. Ik ga dat eens rustig bekijken.Tim zei:Als je van plan bent een 1/6 tank te bouwen, dan kijk is even op RC ARMOUR GROUP HOLLAND deze mannen hebben ook enkele bigscale tanks en kunnen je zeker weten helpen.
Tim
Heb je hier al eens gekeken?Ik zoek een betrouwbare actie figuren shop (als het kan in Europa)
Ik zoek namelijk 2X M2 .50 Cal machine guns en een gatling op schaal 1/6.
Misschien kon jij me helpen de sites van jou bouwverslag heb ik al geprobeerd maar daar vind ik de .50 cal wel maar geen gatling en ik zou graag mijn bestelling wat dichter bij doen.
Grtz
Hartelijk dank voor de tip, Ad. Ik zal straks eens een kijkje nemen.Hoi Luc,
Op het Armortekforum worden regelmatig, al of niet gebouwde, Duitse tankdingetjes aangeboden. Neem maar eens een kijkje.
Groetjes,
Ad