Bouwstrip: 1/6 M5A1 Stuart tank + Howitzer M1A1

Wat heb je het liefst: dit verslag met of zonder de poppen.

• Ik vind het leuk zo. De figuren storen me niet en mogen blijven.

Votes: 110 82,7%
  • De figuren hoeven van mij niet. Ik heb alles liever kort en bondig.

Votes: 15 11,3%
  • Voor mij maakt het niet zo veel uit.

Votes: 8 6,0%

• Total voters
    133
ook ik heb het genoegen gehad om de stuart live te mogen aanschouwen.
wat een beest van een tank.
en inderdaad,staat daar ten huize droop nog heel wat moois.
ook van mijn kant,een welgemeende dank maatje.
groetjes,ronny

Logo

Ik merk nu maar pas dat op de hier geuploade foto's het forum-logo zijn geplaatst. :mad::mad:
Helaas zijn die nu over sommige tekstballonnen terecht gekomen waardoor deze onleesbaar zijn geworden.

Dit geschiedde volledig buiten mijn wil.

Alle komende foto's zullen dus niet meer op het forum worden geupload zodat dit in de toekomst vermeden zal worden.

Mijn excuses.

Droop

Laatst bewerkt:
full

Het plastic cal.30 maginegeweer dat bij de tank zat en dat bovenop de koepel komt te staan, is voltooid verleden tijd.
In plaats daarvan komt dit metalen exemplaar. Ook de ammo-box is metaal en de kogels zijn messing exemplaren.
Dit zal de realistische look ten goede komen.
Later ga ik hierop dieper in.

waar heb je die gekocht?

Droop, het was weer een genoegen om je bouwverslag te mogen lezen.
Ik hoop dat je van dit verslag ook een uitdraai hebt gemaakt voor jezelf en je nageslacht.
De humor, de fotos en het decor is geweldig.
Nogmaals alle lof en zet voor mij de Stuart in een mooier daglicht als dat ik ze op MP voorbij zie komen.
Mijn mening over de 1/6 scale stuart heb ik inmiddels bijgesteld.

Droop, het was weer een genoegen om je bouwverslag te mogen lezen.
Ik hoop dat je van dit verslag ook een uitdraai hebt gemaakt voor jezelf en je nageslacht.
De humor, de fotos en het decor is geweldig.
Nogmaals alle lof en zet voor mij de Stuart in een mooier daglicht als dat ik ze op MP voorbij zie komen.
Mijn mening over de 1/6 scale stuart heb ik inmiddels bijgesteld.
Dank voor de leuke reactie, mikeman. De Stuart is nu aan een volledige make-over toe. Er zijn nog heel wat punten aan het model die kunnen verbetert worden maar ik denk dat dit iets zal zijn voor volgend jaar. Dan ben ik met pensioen en hopelijk heb ik dan de tijd om me er over te ontfermen. ;)

Back