Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

Man man , ik durf hiet bijna niets meer posten als ik dit allemaal zie . LOL . t'Is daarom altijd zo rustig op schaalheli sectie haha.

Whauw wat een moou staaltje freeswerk heb je daar..... fijn te zien dat er ook weeral nog ruimte is voor handwerk. Je had dit evengoed kunnen 3d printen maar dit vindt ik persoonlijk veel fantastischer!!!!

Toen ik vandaag enkele prentjes wou posten merkte ik dat alle foto's in dit bouwverslag zijn verdwenen... ???
Zou het mogelijk zijn dat iemand van het forumbeheer eens kijkt wat er aan de hand is en er indien mogelijk iets aan doet...

Heligroeten en dank bij voorbaat,

Nick

Na een mooie Indian summer met heel veel vliegplezier heeft de herfst zijn intrede gedaan.
Op dus naar het vervolg van de build.

Frame598a-De_stoel_is_klaar_voor_inbouw-JPGjpg.jpg

Frame598b-De_stoel_is_klaar_voor_inbouw-JPG.jpg

Frame599a-Assembly-JPG.jpg

Frame599b-Assembly-JPG.jpg

Heligroeten,

Nick

Finale assemblage...
Dat horen we graag hé...Het ziet er allemaal weer superstrak uit, ben uiteraard zeer benieuwd naar het eindresultaat...

groeten,

Didier

Hey Nick ,
Ik heb lang niet gereageerd , maar ben altijd blijven volgen.
De finale assemblage , ik ben echt benieuwd om dat pronkstuk te zien.
Wat jij hier allemaal hebt gefabriceerd , ...man man man , chapeau.
Je zit echt wel op een niveau die ik nooit kan halen , uw inspiratie bij het bouwen en ontwerpen is al een kunst op zich.
Om het in't west vlams te zegn , tes geweun birre sjiek jong
Groetjes
David

Yihaa!!

Een grote stap is er nu genomen... we gaan nu toch stilletjes geloven dat het eindpunt in zicht is :)
Merry Xmas!

groeten,

Didier

Aan iedereen die het bouwverslag hier volgt wens ik, naast alle klassieke wensen ook, héél véél modelbouwplezier in 2016.

Didier ziet hierboven het einde van deze build naderen... maar er valt nog wel het één en ander te doen. Ik denk dat er ook in 2016 nog heel wat gebouwd zal worden voor deze Snake volledig klaar is.
Voor de eerste testvluchten zullen doorgaan moeten er nog 2 tamelijk grote subprojecten worden gerealiseerd, zijnde de Gatlinggun en de Cockpit.
Eens de machine operationeel zal zijn wordt de rest van de bewapening gemaakt.

Heligroeten,

Nick

De drive om door te werken zit er tijdens deze donkere dagen goed in.
De technische tekening van de Gun is gemaakt.

Frame602-MG_Technische_tekening.jpg

De komende dagen worden alle Gun onderdelen gerenderd.

Heligroeten,

Nick

Snoep snoep , het blijft maar door gaan die prachtige details !!
Ook iedereen een voorspoedig 2016 en vooral veeeeel en veilige vluchten gewenst !!!

Grtjs Blitske

Back