Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

Hoi Nick,

Inderdaad een prachtig resultaat wat je hier neer zet.
3D printing is straks inderdaad niet meer weg te denken maar het gaat ten koste van het "echte modelbouwen", wat jij zo enorm goed etaleert in jouw bouwverslag.

Ik lees jouw vorderingen met groot plezier.

Suc6 verder!

Grt Han

Niet enkel het weekend staat vandaag voor de deur, maar een heuse kerstvakantie! Er kan gebouwd worden de komende weken, maar eerst een overzicht van de werkzaamheden van de voorbije week...

rxp5.jpg

r704.jpg

ga0s.jpg

sjzy.jpg

1cg2.jpg

eee9.jpg

976t.jpg

4e8h.jpg

qm5n.jpg

Wat medewerker Lewis gaat aanvangen met de Lego-blokjes vertel ik volgende vrijdag...
Geniet ondertussen van de kerst.

Ja ja ja ... prachtig bedacht alweer ... ;-)

En nu nog de nodige aankleding vanbinnen en je ziet er niets meer van ... ;-)

TOP TOP TOP .. komt helemaal goed ...

HO HO HO ....

Grtz
Ron

Ja hoor,

ziet er weer mooi uit, ben eigenlijk benieuwd wat je met de lego van plan bent..
En ook hier gaan bouwkunde en 3d printing hand in hand.. :-)

greets,

Didier

't Is wintervakantie in eigen land en geen weer om een hond door te jagen, maw 't is schaalhelimodelbouwhoogseizoen!
Ik heb de voorbije dagen geknutseld met Ikea, met Lego blokskes gespeeld en heel wat prutskes gemaakt voor de aankleding van de TSU.

5tvk.jpg

wpez.jpg

clty.jpg

qtdh.jpg

792h.jpg

De komende dagen krijgen alle onderdeeltjes een kleurtje en volgt de definitieve montage. Het resultaat post ik volgende vrijdag... en dan zijn we reeds 2014.
Iedereen die het hier zo een beetje volgt wens ik een 'wijs' eindejaar toe en een 2014 met zoveel mogelijk modelbouw- en vliegvoldoening.

PRACHTIG gemaakt alweer ... !!!!!! :snipersmile:

Ma How Seg ... Ma How Seg ... niet te doen , niet te doen ..

LEGO , SCRATCH materiaal en 3D Prints , alles samen geweven in een TOP opstelling .

Zo zie je maar ... ;-)

Ook voor U mijn beste vriend , een heel goed en gezond 2014 toegewenst , mogen we ons nog veel horen en zien en SKYPEN , en dan komt alles weer goe in 2014 .

Grtz uit den Limburg ,
Ron

Lopende Band Cobra Fabriek

Man man man wat een mooie afsluiter van het jaar hier ség.
Nu is die mezzanine al deels omgebouwd tot een heuse Lopende Band Cobra Fabriek!!! Wat gaat er hier nog volgen........... Ik denk dat we hier t laatste nog niet gezien hebben..........
Voor iedereen nog veel bouwplezier dit eind jaar en in het nieuwe jaar 2014!!!!

Zoals verwacht,

Een zalig resultaat met de lego/3D, scratch combinatie.. wat een mens al niet kan bereiken met wat inventiviteit en geduld..

Ook voor jullie ginder in de cobra fabriek een geweldig 2014 gewenst!

Groeten,

Didier

Mercie voor de wensen mannen.
En ja Danny, je zit er bal op... de Cobra verhuist nu al rollend regelmatig van werkplek naar werkplek en staat niet meer in de weg.

Heligroeten,

Nick

ja Bird volgens mij maak jij binnen kort die poppetjes ook nog levend die Cobra is ook bijna levensecht , hoedje af zou ik zeggen en zeker ook de beste wensen voor 2014 .
En in 2014 de lucht in met de Cobra ?

Grtjs Erwin

Hey Nick ,

Van hieruit ook de beste wensen voor 2014 en trouwens aan de andere die ik ken op dit forum ook :)

Nog veel bouwplezier en hier word ook naarstig voortgewerkt aan de huey.

Gr.
David

Voor één keertje een extra posting tijdens de wintervakantie... graties en voor niks, zo tussen twee vrijdagen door.

c6rs.jpg

x2x1.jpg

89d7.jpg

jj9i.jpg

u62q.jpg

En nu weer bouwen. Tot vrijdag, dan ben ik weer back on the Cobra track.

@ Santini Air,
It's no passion, it's a way of live... :)

@ Brutus,
Yep, en die nieuwe piloot-bouwteamleader spreekt enkel Russisch... :p

Ma How seg . Das nog 1000 uur modelbouwplezier . Vooral die Hind . Mega machine .

Laatst bewerkt door een moderator:
Man man, dat gaat nogal een jaar worden! De vraag is of ge toekomt met 2014 alleen..
Vooral de Hind.. whaaa :-)

groeten,

Didier

Jaaaaa, de Hind, die wordt mijn levenswerk... de Cobra is om te oefenen hé...
Ma, zoals ik reeds schreef: "It's no passion, it's a way of live!", en ook aan de andere projecten zal met evenveel liefde en toewijding worden geknutseld.
Of ik ga toekomen met de beschikbare modelbouwtijd om in 2014 al deze projecten uit te werken? Nee héél zeker niet, maar dat hoeft ook niet, anders weet ik in 2015 niet meer wat gedaan... :)

@ Danny, ik ben de Ka8b (niet de Ka3) zéker niet vergeten, maar ik heb die machine nog niet in huis é.

Heligroeten,

Nick

Back