Hallo,
Ook ik ben nieuw hier. Al een aantal dagen volg ik met veel belangstelling dit topic. Na veel wikken en wegen ga ik mij ook wagen aan het bouwen van de Bismarck, omdat het mij een hele uitdaging lijkt en ik wil zien of dit een nieuwe hobby kan worden. Nu zijn er mensen die misschien zeggen, wel een dure manier om te kijken of het een hobby kan worden, maar dat neem ik voor lief.Ervaring met modelbouw heb ik niet en wanneer ik hier de diverse reacties lees, kan ik hier nog wel eens een hele harde dobber aankrijgen. Wellicht ben ik 1 van de personen waarbij naar verloop van tijd en niet afgebouwde Bismarck in de kast beland, maar de tijd zal het leren. Inmiddels heb ik al wel diverse tips tot me genomen die in dit topic genoemd zijn en ik zal dit topic ook zeker blijven volgen. Of ik de boot RC ga maken weet ik nog niet, ik zal dat nadat ik een begin heb gemaakt gaan beslissen. Vandaag net deel 3 in de winkel gehaald en ik wacht denk ik ongeveer tot ik de 1e 6 delen binnen heb alvorens ik een begin ga maken. Mocht het goed gaan bevallen en krijg ik de smaak te pakken dan ga ik ook een abonnement afsluiten.
Voor nu heb ik er in ieder geval zin in!