Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo allemaal.
ik denk dat er wat met mijn computer is, krijg maar geen foto' afgedrukt
ook met dit typen reageerd hij soms zoo gek, ik denk dat ik hem maar onder mijn arm pak, en even naar de winkel loop.
gr Bocdan.
hallo mede bismarck bouwers.
ik ben dan wel bezig met wat prive problemen maar ik probeer zo veel mogelijk ook nog met de bismarck bezig te zijn dit lukt niet altijd maar ik ben wel al weer aardig op weg ik heb als het goed is en ik hoop dat het lukt wat foto's van mijn bismarck tot nu toe.
m.v.g henk
![]()
hallo mede bismarck bouwers.
ik ben dan wel bezig met wat prive problemen maar ik probeer zo veel mogelijk ook nog met de bismarck bezig te zijn dit lukt niet altijd maar ik ben wel al weer aardig op weg ik heb als het goed is en ik hoop dat het lukt wat foto's van mijn bismarck tot nu toe.
m.v.g henk
Oceanic.
op de foto van je model is dat deel waar de as uitkomt uitgeboord, is het de bedoeling dat je er mee gaat varen?
vr gr Bocdan Bismarck 1:200.
Oceanic.hallo
de middelste schroefas bedoel je en ja ik wil er mee gaan varen is er dan iets mis met het middelste gedeelte zoja dan hoor ik het graag op tijd heb dit namelijk zo gedaan zoals dit eerder in dit forum naar voren is gekomen.
m.v.g Henk
Hallo bismarckbouwers,
Mooie strakke boot Henk! wat mezelf betreft ik plamuur en schuur me helemaal de krampen en het kost enorm veel tijd, Hoe zit dat met jullie?
m.v.g.
Kois
Hallo bismarckbouwers,
Mooie strakke boot Henk! wat mezelf betreft ik plamuur en schuur me helemaal de krampen en het kost enorm veel tijd, Hoe zit dat met jullie?
m.v.g.
Kois
Leuk om het allemaal te volgen. Was de Bismark (of welk een ander oorlogschip) wel zo glad? Oke "monnikenwerk", maar wel prachtig op schaal;
ModelShipwrights :: 144 Revell (early) Fletcher Build Log
hele gave foto' van de Fletcher, maar dat zelfde effect krijg je niet op de BismarckMisschien niet zo glad, maar ook niet opgebouwd uit houten planken van pakweg 1 meter breed. Dus die zul je eerst 'onzichtbaar' moeten maken. En als je effecten zoals op de Fletcher loslaat op de Bismarck, moet je wel weten wat je doet. Waar zaten de spanten, lasnaden ed... en het is 1:200 nog een beetje kleiner dan de Fletcher. Trouwens een heel mooie bouwdoos die Fletcher van Revell, zeker met de PE updates van Eduard. Zie plaatjes, als ze het doen tenminste. Ik zou best willen, maar heb er nu al 3 tegelijk.
![]()
![]()
![]()
Ik heb een bouwverslag van een landingsvaartuig 1:35 gezien waar hetzelfde effect is toegepast en die zag er na de weathering behoorlijk echt uit.