Bouwverslag 1:200 Bismarck

Manado,

Bedoel je dat met die posten ed.
als dat de vraag is die je bedoelde, zou ik geen oplossing
weten,
maar is er vast wel iemand op de site die daar genoeg van af weet.

vr,gr. Bocdan Bismarck 1:200

Manado,

Bedoel je dat met die posten ed.
als dat de vraag is die je bedoelde, zou ik geen oplossing
weten,
maar is er vast wel iemand op de site die daar genoeg van af weet.

Wat ik bedoel, ik had een paar foto's die ik bij mijn bericht wilde presenteren maar dat lukt mij niet, ik kon alleen een link naar mijn foto album creeren.
En de tweede is het excel bestandje dat ik heb gemaakt t.b.v. bediening wilde ik ook in een post presenteren, hoe doe ik dat?

Excell

Ik heb een Excel bestandje gemaakt met de componenten die ik overweeg te gebruiken met plaatjes en kosten.
Hoe krijg ik dat in mijn bericht bij gevoegd?

Manado,

Een excel document kun je volgens mij niet direct toevoegen.
Je zult eerst een schermafdruk moeten maken en dat als foto op het forum zetten.

Je kan ook je excel document als pdf opslaan en daar dan weer een pixelbestand van maken. Eventueel stuur je het excel document als attachement ff op naar ls@pitman.nl Dan zal ik zien wat ik doen kan. Ik kan het er voor je opzetten of ik stuur het terug als jpg. Kijk maar...

Manado.

over de eerste vraag, kan ik je wel vertellen dat je de foto's via

www.photobucket.com/album

op de site kan krijgen, als url type je dan boven genoemd adres
in, foto eerst copieren en dan plakken.
over de tweede vraag weet ik niets.

Manado,

Een excel document kun je volgens mij niet direct toevoegen.
Je zult eerst een schermafdruk moeten maken en dat als foto op het forum zetten.

Je kan ook je excel document als pdf opslaan en daar dan weer een pixelbestand van maken. Eventueel stuur je het excel document als attachement ff op naar ls@pitman.nl Dan zal ik zien wat ik doen kan. Ik kan het er voor je opzetten of ik stuur het terug als jpg. Kijk maar...
Ben wat aan het proberen geweest maar lukt nog niet echt.
Weet ook niet meer hoe ik de vorige keer die linken erin heb gekregen.
Zal ze naar jou zien te uploaden.

Gr. manado

Stap 1:
Bij Photobucket, hoef je alleen maar met je linkermuistoets in het vak achter DIRECT LINK (met het adres) het vak met de tekst 1 keer aan te klikken

je ziet dat de inhoud van het vak blauw wordt, en je ziet het woord copied oplichten

Stap 2:
Als je boven aan je reply scherm kijkt, zie je een icoon wat lijkt op een geel vierkant met twee bergen en een zonnetje

als je hierop klikt, krijg je een invulscherm, waar je het adres in kunt plakken

Het invoeren van onderstaande tekst
http://i492.photobucket.com/albums/rr285/Ladybug7422/IMAG0012.jpg
(denk eraan, dat er maar 1 keer http:// in de tekst mag staan, anders werkt het niet)

geeft dan:
IMAG0012.jpg

Suc6

PS, voor het maken van een schermafdruk in Excel kun je bv gebruik maken van snippy.exe
dit bestandje maakt het mogenlijk om een "foto" te maken van een gedeelte van je scherm
Open daarna bv Paint, en daarna de optie plakken , en je kunt het saven als een plaatje

de link http://www.trefpuntgroningen.nl/index.php?act=reviews&CODE=03&id=29 geeft een mooi uitleg, en geeft ook een link naar het bestand

Dit plaatje kun je weer uploaden naar bv PhotoBucket.

Laatst bewerkt:
hoi ik heb nu deel 54.

mooi vliegtuig die Lancaster aleen te groot om gewoon neer te zetten.

bedankt leos ga zo door , reclame maken voor iets nieuws mag altyd.

en moeten andere niet zeuren

Foto's plaatsen

Zo doe ik het...
Maak onder 'Gebruikersinstellingen' een fotoalbum aan.
Dan kun je foto's daar naartoe uploaden (niet te groot en foto's bijvoorbeeld even op je bureaublad zetten, zodat je ze makkelijk kan vinden).
Geuploade foto's kun je vanuit je album openen, actief maken (blauw vlak erover) en dan ctrl c en ctrl v in je posting op ons forum...

Returns en spaties ertussen om ze van elkaar te scheiden.

Dit laatste werkt ook met foto's die al op een site o.i.d. staan, zoals de Lancaster die ik gepost heb...

Manado,

Een actief Excel of HTML document krijg ik niet voor elkaar, het wordt een zooitje.

Hieronder wat schermafbeeldinkjes, die ik ook al weer wegghaald heb :)

Laatst bewerkt:
Manado,

Een actief Excel of HTML document krijg ik niet voor elkaar, het wordt een zooitje.

Hieronder wat schermafbeeldinkjes;
Ziet er toch netjes uit zo?
Bedankt LeoS.
Mocht iemand het excel bestandje willen hebben kan ik het altijd nog via de mail doen.
Als iemand nog adviezen heefd of aanpassingen kan dat altijd nog mee genomen worden.
Ik wil kijken om er een totaal advies van te maken ook met verlichting e.d.
Misschien is het handig om ook de lak en andere componenten toe te voegen, ik hoor het wel.

Nu wel de plaatjes van Manado

Levarancier
MR. Hobby Modelbouw
Westerhof 40
2987 XS Ridderkerk
Tel 0180-415866
http://mrhobby.nl/

Openingstijden:
Maandag 13:00 tot 17:00
Dinsdag 10:00 tot 18:00
Woensdag 10:00 tot 18:00
Donderdag 10:00 tot 18:00
Vrijdag 10:00 tot 21:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00

Laatst bewerkt door een moderator:
vitrine

goede morgen allemaal,

Kan iemand zeggen hoe hoog de Bismarck wordt,dit ivm. het maken
van een vitrine.
Ik heb 3 stukken glas gekregen, en die zijn 135x35 cm krap,
maar voor mijn gevoel, is de hoogte te klein.

goede morgen allemaal,

Kan iemand zeggen hoe hoog de Bismarck wordt,dit ivm. het maken
van een vitrine.
Ik heb 3 stukken glas gekregen, en die zijn 135x35 cm krap,
maar voor mijn gevoel, is de hoogte te klein.

Moet volgens mij lukken Bocdan, niet te hoge standaard eronder. Eventueel aan de onderkant nog een hout- of aluprofieltje zodat het glas iets hoger komt...

Moet volgens mij lukken Bocdan, niet te hoge standaard eronder. Eventueel aan de onderkant nog een hout- of aluprofieltje zodat het glas iets hoger komt...

LeoS

Zoo te zien hou ik 6 cm over, voor de steuntjes onder en iets ruimte boven de
mast,ik laat wel wat van de lengte afsnijden, anders past hij niet op het kastje.
Ik wou hem met ciliconen kit in elkaar zetten.
Heeft iemand daar wat ervaring mee??
Nu alleen no de twee zijkantjes, en wat laten slijpen.

Manado

Ik heb even je lijst met onderdelen bekeken. Let er wel op dat je met de genoemde lader niet je zender accu (Lipo) kan laden!

Manado

Ik heb even je lijst met onderdelen bekeken. Let er wel op dat je met de genoemde lader niet je zender accu (Lipo) kan laden!
Beste Harold,

Volgens de leverancier MrHobby is deze wel degelijk geschikt voor de zender accu?
Het is een universele lader, dat was ook de bedoeling zodat je niet met meerdere laders loop te sjouwen.

Beste Harold,

Volgens de leverancier MrHobby is deze wel degelijk geschikt voor de zender accu?
Het is een universele lader, dat was ook de bedoeling zodat je niet met meerdere laders loop te sjouwen.

Maar het woord LIPO staat er dus niet bij

Laatst bewerkt:
Back