Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik bedoel, ik had een paar foto's die ik bij mijn bericht wilde presenteren maar dat lukt mij niet, ik kon alleen een link naar mijn foto album creeren.Manado,
Bedoel je dat met die posten ed.
als dat de vraag is die je bedoelde, zou ik geen oplossing
weten,
maar is er vast wel iemand op de site die daar genoeg van af weet.
vr,gr. Bocdan Bismarck 1:200
Ik heb een Excel bestandje gemaakt met de componenten die ik overweeg te gebruiken met plaatjes en kosten.
Hoe krijg ik dat in mijn bericht bij gevoegd?
Ben wat aan het proberen geweest maar lukt nog niet echt.Manado,
Een excel document kun je volgens mij niet direct toevoegen.
Je zult eerst een schermafdruk moeten maken en dat als foto op het forum zetten.
Je kan ook je excel document als pdf opslaan en daar dan weer een pixelbestand van maken. Eventueel stuur je het excel document als attachement ff op naar ls@pitman.nl Dan zal ik zien wat ik doen kan. Ik kan het er voor je opzetten of ik stuur het terug als jpg. Kijk maar...
Ben wat aan het proberen geweest maar lukt nog niet echt.
Weet ook niet meer hoe ik de vorige keer die linken erin heb gekregen.
Zal ze naar jou zien te uploaden.
Gr. manado
Is toch niet helemaal gelukt LeoS?Nog ff geduld
Ziet er toch netjes uit zo?Manado,
Een actief Excel of HTML document krijg ik niet voor elkaar, het wordt een zooitje.
Hieronder wat schermafbeeldinkjes;
goede morgen allemaal,
Kan iemand zeggen hoe hoog de Bismarck wordt,dit ivm. het maken
van een vitrine.
Ik heb 3 stukken glas gekregen, en die zijn 135x35 cm krap,
maar voor mijn gevoel, is de hoogte te klein.
vr,gr. Bocdan Bismarck 1:200
LeoS
Beste Harold,Manado
Ik heb even je lijst met onderdelen bekeken. Let er wel op dat je met de genoemde lader niet je zender accu (Lipo) kan laden!
Beste Harold,
Volgens de leverancier MrHobby is deze wel degelijk geschikt voor de zender accu?
Het is een universele lader, dat was ook de bedoeling zodat je niet met meerdere laders loop te sjouwen.