Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu zoveel verschillende kleren verf op Acryl basis dat ik het er maar mee moet doen. Ik heb geen idee hoe die verf zich houdt in het water.
@ Louis,
Bedankt voor je reactie.
Het probleem met de verf is eigenlijk dat ik een aantal weken terug voor modelbouw verf heb gekozen voor het schilderen van de wanden. De kleuren zijn toen gekozen uit de tabel hier op het forum. Hierbij is de keuze gevallen op Tamily en ModelColor op Acryl basis. De RAL kleur voor het onderschip was niet te verkrijgen in de modelbouw shops en heb ik op de bouwmarkt laten mengen op Acryl basis. Ik heb daar nu het kleinst verkrijgbare blik van, maar dat is waarschijnlijk genoeg om de echte Bismarck van verf te voorzien.
Later in de afleveringen kwam ik er pas achter dat het Polyturaan moest zijn voor een schip waar je mee wil varen.
Ik heb nu zoveel verschillende kleren verf op Acryl basis dat ik het er maar mee moet doen. Ik heb geen idee hoe die verf zich houdt in het water.
Dit is mijn eerste bouwproject en heb dus weinig ervaring.
Groet Carl
@ Ad en Louis,
Bedankt voor de reacties. Dit maakt mij weer wat zekerder om verder te gaan met schilderen. Dit doe ik trouwens met de kwast, niet ideaal. Ik merk dat ik details verlies en gaatjes lopen dicht.
Groet
Carl
Kan iemand mij de schakelgrootte van de twee maten ketting opgeven? Ik ga ze maar bij een webwinkel bestellen, anders kan ik niet verder. En hadden beide kettingen een schalm (zo heet toch dat dwarsbalkje in de schakels ?) op de echte Bismarck? Of was dat alleen de grootste?
Rino Parts heeft wel 20 verschillende kettingen en ook reling op 1:200 voor mensen die dat draadjes rijgen niet zien zitten.