Bouwverslag 2 x ziroli 1/5 JU-87 B1 stuka

Kist weegt nu compleet met motor, prop, spinner, uitlaat, tank, servo's etc. 10,5kg alleen de accu's moeten er nog in en de 250kg bom moet er nog onder met het rack. Ik denk dat ik met de accu's het zwaartepunt goed kan krijgen zonder lood. Oh ja en de kist moet nog in de verf en 2k lak. Ik denk dat ik maximaal op zo'n 11,5 kg uit zal komen. Dat wordt zweven....

phoca_thumb_l_24112010%20015.jpg

phoca_thumb_l_24112010%20016.jpg

phoca_thumb_l_24112010%20017.jpg

phoca_thumb_l_24112010%20018.jpg

phoca_thumb_l_24112010%20019.jpg

250gr inderdaad. Ha ha.

Trouwens is er nog iemand met suggesties v.w.b. de bom bevestiging/ophanging?
Omdat al de 5 bommen met op hetzelfde kanaal zitten zoek ik een bevestiging waardoor het makkelijk is de bommen er één voor één aan te hangen zonder het kanaal aan te sturen zeg maar. Het is n.l. niet te doen om alle bommen er gelijktijdig onder te hangen in mijn eentje op het veld en dan de servo te bedienen zodat alles blijft hangen...

we hebben niet veel inspiratie op dit moment. Het is koud in de garage! Komt wel weer als het weer beter wordt en we weer even gevlogen hebben :)

piepert,

hij heeft een kachel in die garage, die heeft die enorme zolder binnen 5 minuten op temperatuur.

250gr inderdaad. Ha ha.

Trouwens is er nog iemand met suggesties v.w.b. de bom bevestiging/ophanging?
Omdat al de 5 bommen met op hetzelfde kanaal zitten zoek ik een bevestiging waardoor het makkelijk is de bommen er één voor één aan te hangen zonder het kanaal aan te sturen zeg maar. Het is n.l. niet te doen om alle bommen er gelijktijdig onder te hangen in mijn eentje op het veld en dan de servo te bedienen zodat alles blijft hangen...[/QUOTE

ken je het principe van een musketon met een verend klepje mischien dat iets is

Het principe voor de ophanging lijkt me niet zo moeilijk, gewoon een deurschoot nemen als voorbeeld.

Mooi model !! vakwerk inderdaad!

Heb zelf net de Marutaka gekocht.. en een ouwe i4Cair screamer sirene maar die is waarschijnlijk iets te groot :P wel handig als basismodel om een kleinere sirene te bouwen.

Hoe dat klinkt op een Ziroli ?
nou, zo:

Ash.

Toevoeging :

SAM_0244.jpg

De air screamer gaat dus zeker passen !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back