Paul.......solderen! scharnier en messingstang?! Ik heb het als volgt gedaan:
Messing buisje dat tussen de plastic ogen van het deurtje past gemaakt. Dat gesoldeerd op een messing strip zelfde hoogte. Stukje wegevijlt in de deur tussen de ogen. Dat vijlen is iets schuin zodat het messing stripje vlak op het plastic komt. Bij een goede pas, messing bijgevijlt tot gelijk met de deur. Dit vastgezet met sconde lijm. De as naar onder/binnen toe is dunner en al geplaatst. Deurtje met messing buisje op de as gezet met 2c metaal lijm....en daardoor een sterke niet breekbare verbinding.
Hopelijk heb je er wat aan.
De brand.....was maar een draadje, vervelende was dat het midden in een strip en bundel zat, dus schade aan een paar draadjes......ook een relais is naar de haaien...!!
KA.....U......THEE!
Heb nu wat geherschikt en de belangrijkste draden gescheiden van de rest. Ook maar een zekering erin gezet en de BEC controler met kortsluiting beveiliging op een andere plek in de bedrading gezet.
Eerste test met de nieuwe motoren en vertraging 3,7:1 wat blijkt!!! meer of gelijke toeren, minder warmte en bij vol van 12 A naar 4,5A max, moet nog wat inlopen maar het gaad goed. (2x300 1x370)
Messing buisje dat tussen de plastic ogen van het deurtje past gemaakt. Dat gesoldeerd op een messing strip zelfde hoogte. Stukje wegevijlt in de deur tussen de ogen. Dat vijlen is iets schuin zodat het messing stripje vlak op het plastic komt. Bij een goede pas, messing bijgevijlt tot gelijk met de deur. Dit vastgezet met sconde lijm. De as naar onder/binnen toe is dunner en al geplaatst. Deurtje met messing buisje op de as gezet met 2c metaal lijm....en daardoor een sterke niet breekbare verbinding.
Hopelijk heb je er wat aan.
De brand.....was maar een draadje, vervelende was dat het midden in een strip en bundel zat, dus schade aan een paar draadjes......ook een relais is naar de haaien...!!
KA.....U......THEE!
Heb nu wat geherschikt en de belangrijkste draden gescheiden van de rest. Ook maar een zekering erin gezet en de BEC controler met kortsluiting beveiliging op een andere plek in de bedrading gezet.
Eerste test met de nieuwe motoren en vertraging 3,7:1 wat blijkt!!! meer of gelijke toeren, minder warmte en bij vol van 12 A naar 4,5A max, moet nog wat inlopen maar het gaad goed. (2x300 1x370)