bouwverslag bergingsvaartuig Deurloo

Hoi Michiel, dat is waar ik heb ze ook steevast in m'n zakken gehouden , ook vanwege de kou.
Maar Maurice had al foto's geplaatst in het topic: mooie plaatjes van de waterkant !

groetjes, Piet

ok ja dat was die gekke karsten die ik aan de bel had dus je had gerust kunnen storen hahaha, en wat betreft dat manouvreren, de accu's waren leeg van dat gekke ding :(

jmmr hoor, maar ja misschein aanstaande zaterdag

Hoop ook te komen zaterdag maus.
Dan kan de deen mee en de Thyssen voor de eerste keer met bak.

Zo ff zorgen dat de accu's vol zijn.
Doe jij dat voor de verandering ook eens :p

Hé Maurice,

Volgens mij kan ik je verzoekje inwilligen, ik heb nu 2 liertjes omdat ik over de 1e niet helemaal tevreden was. Ik vond hem bovenaan iets te breed. Dus als je interesse heb moet je het me even laten weten.

Groeten,
Peter

inmiddels weer een paar maanden verder en de deurloo onder het stof...
het bouw seizoen is voor mij weer aan het begin nu het weer al af en toe ietewat minder word. heb vanavond de deurloo af gestoft en armando benaderd voor het inmekaar bakken van de mast. dit omdat ik zelf neit zo goede soldeerder ben.
voor de rest ga ik de bouw van de eerland 17 combineren met de deurloo en hoop weer een eindje verder te komen deze winter.
helaas heb ik wat minder tijd dit jaar omdat ik ben begonnen met mijn groot vaarbewijs curses. dus zit ook regelmatig in de boeken. Maar hoop zoals ik al vaker heb geroepen dan komende zomer toch echt een proefvaart te gaan maken.
kortom beide topics zijn weer tot leven :P

groeten Maurice

Maurice, eerst je Groot Vaar Bewijs, daarna pas modelbouwen !!!

Succes met leren en als je tijd overhoud met bouwen,

groeten, Piet

inmiddels is Armando begonnen met de mast van de Deurloo. het ziet er erg mooi uit. Zelf kom ik neit aan bouwen toe omdat de cursus meer vraagt als ik had verwacht.
dus dit bouw seizoen zal er weinig van terecht komen.

Oordeel zelf, het is geen Smit lloyd mast. Deze vind ik persoonlijk toch wel ingewikkeld. En dan zijn er nog moeilijkere masten.
Maarja, zo makkelijk is het allemaal niet. En ik zit ook nog op school en dergelijke hea.

* Foto hierboven is gemaakt door Loek "rovman"

Zo ver ben ik nou nog steeds op het moment. Het is allemaal nog een kwestie van even goed uit tekenen voor een goed overzicht... En om alles van foto`s en 1 tekening af te kunnen halen heb je wat geduld nodig ja.

Grove opstelling*

Die mast is nog maar het topje van de ijsberg Armando
Wat dacht je van al die andere details die ik gefotografeerd heb , daar kan Maus nog jaren mee zoet zijn ;)
maar in ieder geval is de dame nog in Nederland, kan ik van Rode Zee klasse niet zeggen.
succes met dat (strijkbaar) mastje.
mvg Loek

Die mast is nog maar het topje van de ijsberg Armando
Wat dacht je van al die andere details die ik gefotografeerd heb , daar kan Maus nog jaren mee zoet zijn ;)
maar in ieder geval is de dame nog in Nederland, kan ik van Rode Zee klasse niet zeggen.
succes met dat (strijkbaar) mastje.
mvg Loek

strijkbaar maakt hij hem niet Loek, dat word te klein.
ach die 4 weekjes over dat mastje...das kinderspel joh :lol:
ik doe al 2 1/2 jaar over die r*t boot :P
Maar inderdaad Loek, werk zat nog aan de Deurloo.
Maar heb er geen haast mee, is immers een mooi levens projekt.
en one of a kind durf ik te zeggen!!

Back