bouwverslag bergingsvaartuig Deurloo

dank je wel Hans. Ik hoop er geen jaren meer aan te spanderen, al zie ik er wel nog steeds de lol van in. maar word stiekem aan wel al een dure boot want dan zie je ineens weer wat dat je kan gebruiken en door dan (misschien) niet voldoende te shoppen bij modelbouw zaken gaat het toch niet in de koude kleren zitten.
Maar goed we houden stug vol!! ;)

alweer een behoorlijke tijd verder maar goed, er word nog steeds gestaag gewerkt aan het bergings vaartuig. Zie hier het resultaat van Armando met een kleine voordering van de mast.
DSC02859.jpg

DSC02857.jpg

inmiddels ruim 2 jaar verder moet ik mededelen dat ik verloofd ben. ook was het druk met diverse activiteiten en ga ik in September verhuizen. Kortom de Deurloo ligt al een behoorlijke tijd stil.
Maar na September hoop ik van start te gaan met bouwen en het restaureren zodat ik volgend seizoen weer eens kan gaan varen met 1 van mijn bootjes...

Mauriche,
Dat werd / wordt wel eens tijd ja, vrouwen nemen alle vrijetijd van een man in beslag,
dus wees maar niet voorbarig dat je in September gaat bouwen :nooo:

Nog gefeliciterd met je verloving.

Ook van mijn kant proficiat.
Goeie raad: eerst de afwas / plank monteren / deur schilderen, en dan pas modelbouw.
Zo hou je je verloofde te vriend.

heren bedankt!!

ja ik ben er al achter hoe het een klein beetje werkt met die vrouwen...
geluk is dat ze het maar wat prachtig vind als ik aan het bouwen ben, ben nu bezig met een dusseldorf. zit echt dik tegen en schiet voor geen meter op en zei denkt dat het vlotjes loopt, dus dat valt allemaal niet tegen.

maar goed volgend jaar trouwen dus wie weet hoe het allemaal gaat lopen...

hallo

weet jij hoe het met vrouwen moet ??????
wel dan ben je verder dan ikke want ik snap er geen meter van op die 36 jaar dat we getrouwd zijn
vrouwen zijn als windhaantjes ;die draaien ook naar alle kanten

en dat bouwen dat komt wel een keer terug
gr raf

We zullen het meemaken.
Ben vanuit verveling gister zowaar gestart met een Düsseldorf.
Maar die gaat vandaag alweer de hoek want ik heb een iron lady getroffen geloof ik.
Mag de keuken poetsen :-(

Waar is toch die mooie vrijgezellen tijd! ;-)

hallo
is voor mij een enorme tijd geleden dat ik weer ben
wil mijn ex Deurloo laten zien
heb hem verbouwt naar Vos Shelter
en ook nog een van de Smit Nederland
IMG_20161113_150327.jpg
IMG_20161113_150212.jpg
IMG_20161113_150212.jpg
IMG_20161113_150212.jpg
IMG_20161113_150327.jpg
IMG_20161113_150340.jpg

Back