Jammer dat ook hier weer alle foto's verdwenen zijn, Facebook lijkt betrouwbaarder.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was al bang dat het zoiets zou zijn, erg jammer , heel veel topics zijn op deze manier min of meer waardeloos geworden.Heb indertijd Beagle zijn verslag gevolgd en de foto's inclusief de Imara als model gezien. Heb het idee dat zijn foto's waren gestald bij Photobucket. Een paar jaar geleden wilde Photobucket opeens geld ($300,-/jaar) zien, als je de foto's aan derden (o.a. via Forum) toonde. Beagle zijn eigen site is ook uit de lucht. Tot 2019 heeft hij nog gepost bij Modelbrouwers. Ergens heb ik gezien dat hij is gestopt met modelbouwen en zijn spullen heeft weggegeven. Hij wilde het niet in de kliko gooien. Triest! Heb goede herinneringen aan Beagle. Fijne collega-modelbouwer. Niet alleen in het bouwen, maar ook in leeftijd won hij het van me. Laatste schip waar hij aan bouwde was de Oosterschelde. Maar ook bij Modelbrouwers zijn de foto's weg. Gr. Klaas.
Ik die het normaal via Tapatalk, maar volgens mij is dat ook weer een issue.Je kan ze ook direct op het forum posten. Dan zijn ze embedded. Links vergaan op den duur.
Wel zo dat ik dat dan plaats via de webbrowser