bouwverslag cap 232

ik denk dat ik een proefopsteling ga maken en dan een nippel acher in de carter
en als het niet werkt een doppie op druken

afb13955.jpg

afb13954.jpg

afb13956.jpg

afb13957.jpg

hier ook wat van de uitlaat die ik aan het ombouwen ben voor de rook test

afb13958.jpg

afb13959.jpg

afb13960.jpg

morgen even testen:)
ik ga het met rookvloeistof (wat ze in discotheeken gebruiken) :)
kijken of het wil hou jullie op de hoogte

ben benieuwd of het dik genoeg is om met snelheid ook zichtbaar blijft. Houdt ons zeker op de hoogte!

Heb je dat gat in het carter al gemaakt? Zo ja, dan zou ik die maar is dichtmaken. Zo Nee, dan heb ik niets gezegd!

je opbouw van je vliegtuig heeft overeenkomsten met de Puma van Hobbyin. Wel gaaf al, hij schiet in iedegeval wel op :wink:

gr. Kelvin

ja idd het schiet op ja
ik heb het verkeerd gedaan met een plankje houd dus had ik even wat on ophoud maar heb net het hoogte roer er in gelijmd foto`s volgen nog

Beste mensen,

Ik wil jullie plezier niet bederven maar ik heb dit toestel ook gevlogen.....

Een verschikkelijk vliegtuig, de slechtste van de afgelopen tien jaar!

Overtrekken, uitbreken bij iets te veel hoogte geven. Veel te zenuwachtig allemaal. Vergeleken bij andere toestellen, aerobatic kisten, vliegt deze onder de maat!

Maar goed, nog een tip:

Koop een glasvezel motorkap en wielkappen want die orginele frietbakjes zijn een verschikking. Ben dagen aan het plamuren, schuren en spuiten geweest; na twee vluchten wielkappen kapot en na tien vluchten de motorkap...

Met vriendelijke groet,

Justin.

de eigenschappen die jij beschrijft zijn typisch voor een CAP. En dat is een persoonlijk voorkeur maar ik hou er enorm van.

Als je weet mee om te gaan zijn het fijne toestellen met een eigen karater. Het is geen Extra of Giles en dat maakt het net zo interessant. Het eens iets anders, gelukkig maar.
Een cap heeft een geweldige autoriteit op het richtingsroer wat je op een ander kunstvlucht model minder hebt.
Het uitbreken laat toe fantastische gecontroleerde snaps uit te voeren.

Voor het landen de snelheid erin houden, dan zal je niet te veel problemen hebben.

Dat is natuurlijk mijn mening

Raymon, laat je niet bang praten!!
Iemand met zoveel ervaring als jij is zeker in staat om de cap 232 te vliegen. (en te landen natuurlijk!).
succes!!

Een Cap is niet moeilijker te vliegen dan een ander toestel, natuurlijk zal Raymon ermee kunnen vliegen.

we gaan het zien
heb alleen een probleempje
ik kan mijn foto`s niet meer op de schijf zetten
printer is opgestuurt
dus de foto`s komen later

Back