Bouwverslag Caravan

rallykink je hebt een pm.

Ik zie vanzelf wel of hij het houd. Ik ga dinsdag naar pkracing even rijden en dan neem ik m'n pink lady gewoon mee.

Hij is roze en het dak is fluoresent oranje. een aparte combinatie maar er komt nog tekst op.

gr,

Robert

Foto??
:p

Zo,
Hier de beloofde foto's!
Ik vind het er erg goed uit zien.
Mijn excuses voor de slechte foto's!

dsc00051ih.jpg

Zo ziet het er nu uit, de onderplaat (Wat er op licht) is Grijs/Zwart.
Ik kan er zo twee motorfietsjes op zetten. :)

dsc00053k.jpg

Zo gaat het er uiteindelijk uitzien.
Zo zie je ook dat het de onderplaat is.

dsc00052d.jpg

Dit is dan de onderkant, :)

wat ik een beetje jammer vind is dat er geen vering op zit. een starre as, maar dan met schokbrekers er tussen.

wat ik een beetje jammer vind is dat er geen vering op zit. een starre as, maar dan met schokbrekers er tussen.

Hoi Klamath,

Omdat deze alleen gemaakt wordt voor in de kast, heb ik dit niet echt nodig.
Hierna wil ik er wel een maken die stevig is, en waar ik goed mee kan rijden.
Vering is dan een goede oplossing, :D Ik zal eens kijken hoe dit aan het chassis verbonden word. :cool:

ja het is een schoenendoos ja:mrgreen: Ik heb hem even zogemaakt. die randjes gaan er nog wel af hoor. Hij is niet af want zo kan hij niet achte'r m'n auto.

Ik heb er geen vering op gezet omdat hij toch achter een on-road auto komt.

En als jullie goed kijken zitten er 2 verschillende banden op 1 voorwiel en 1 achterwiel. Dit komt omdat ik deze nog had liggen. ik heb nog wel 1 set maar dat zijn alleen velgen zonder band. daarom zo op gelost.

Dus je on-road heeft ook geen vering nodig?

Beetje vreemde redenering.
Sowieso hoort er vering onder, anders gaat ie stuiteren. ;)

Zo,
Net even lekker bezig geweest. :)
Een eind opgeschoten, maar helaas deed mijn Elektrische figuurzaag machine vaag. (???)
Als iemand mij kan helpen?

Ik heb een Einhell Huppelepup.
Als ik nu aan de achterkant de rode schroef aandraai om mijn zaagje strak te zetten zet ik mijn complete machine vast, ik kan dan niet meer zagen.
Eerst had ik hier geen problemen mee...

Klinkt dit iemand bekend?
Hulp is meer dan welkom.

Zo,

Gister de wielkasten gemaakt, en een gedeelte geverfd.
Verder de ramen uitgezaagd en een parketje gelegd. :) (Handig hoor, plakplastic)
Ik zal er vandaag of morgen foto's op zetten.

ik ben erg benieuwd hoe die van jou wordt. veel maale mooier als de mijne ik weet het zeker. Hoe maak jij hem aan je auto vast i kweet niet hoe ik dit kan doen. iemand een idee?:help:

Tamiya kogel koppeling?

header_53662.jpg

De koppeling klik je over de kogel en komt alleen met behoorlijk wat moeite weer los. Deze kan dus wel los zonder gebruik van gereedschap.

Tamiya gebruikt deze op stuurstangen, draagarmen, dempers etc. Wel de versie nemen waar M3 draad in moet! ;-)

een moertje ergens aan de achterkant vast maken en een boutje op de caravan

als je er voor zorg dat het boutje kan blijven draaien dan kan je er gewoon mee rijden

Back