Bedankt. De tekeningen zijn natuurlijk niet perfect maar mijn eerste model is best aardig gelukt en de tekeningen benaderen nu nog iets beter de realiteit. Zelf vind ik het leuk om anderen te kunnen helpen en ik was op zoek naar wat houvast voor het bouwen van de 4708 maar kon niets vinden. Wel kreeg ik foto's aangeleverd die ik goed kon gebruiken (met name dank aan Mathieu). Tegenwoordig is er ook een bouwpakket van Dumas beschikbaar maar de details wijken nogal af.
Met het delen van de tekeningen hoop ik medebouwers te kunnen helpen.
Ik heb geprobeerd schaal 1:50 aan te houden maar heb wel alles moeten schatten aan de hand van foto's (zie begin van dit bouwverslag). Het model is 94cm lang.
Helaas kan ik de tekeningen niet uploaden (svg wordt niet geaccepteerd) maar indien gewenst kan ik ze wel mailen. Stuur dan maar in een pm jouw email adres.
De 4207 is ook een pracht schip en vaart natuurlijin Nederland rond.
Jouw bouwverslag was een van de eerste verslagen die ik als inspiratie heb gebruikt. Ik dacht daarom dat deze al was afgebouwd
.
Met het delen van de tekeningen hoop ik medebouwers te kunnen helpen.
Ik heb geprobeerd schaal 1:50 aan te houden maar heb wel alles moeten schatten aan de hand van foto's (zie begin van dit bouwverslag). Het model is 94cm lang.
Helaas kan ik de tekeningen niet uploaden (svg wordt niet geaccepteerd) maar indien gewenst kan ik ze wel mailen. Stuur dan maar in een pm jouw email adres.
De 4207 is ook een pracht schip en vaart natuurlijin Nederland rond.
Jouw bouwverslag was een van de eerste verslagen die ik als inspiratie heb gebruikt. Ik dacht daarom dat deze al was afgebouwd