Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is goed bedankt voor jullie reacties!!
Ik ga dus 1 stuurstang weg doen. maar nu heb ik een vraagje:
Kan je er voor zorgen dat de servo een minder grote draaicircel maakt? (als jullie snappen wat ik bedoel
Want anders duwt de servo het roer te ver :-(
Gr. David
Hi Dave,
Ik ben bang dat het weglaten van 1 stuurstang alsnog niet het juiste reultaat zal opleveren. Ook ik zie, maar kan mij vergissen, dat de aansluitingen gesoldeerd zijn op dat driehoekig "ding". Als ik dit goed zie, dan kan jouw stuurstang dus niet t.o.v. de driehoekige "ding" draaien waardoor jij je servo op kunt blazen.
Koppel de zaak aan je servo kant eens los en beweeg een roer, ik ben bang dat jouw stuurstang dan mee wil draaien in de rondte en dat lijkt mij niet de bedoeling.
De verbinding tussen driehoekig "ding" en je stuurstang moet kunnen draaien. Dit zou je kunnen bereiken door een gaatje in het driehoekige ding te boren en de stuurstang haaks te buigen en vervolgens door het gaatje te steken.
Hoop dat jij dit een beetje snapt en eerst een losse test doet voor je iets stuk laat lopen.
Beste David
het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar er hoeft niets gesoldeerd te worden aan de roer heugels
![]()
de clips waar ik gebruik van maak moeten kunnen scharnieren, zo ook het achterste gebogen draad.
trouwens deze clips kosten iets van 70 ct ps, maar vind deze investering qua betrouwbaarheid dik zijn geld waard.
nog een voordeel is dat met de draadeinden kan je de afstand naar je servo exact afregelen.
als er nog vragen zijn hoor ik het wel groet Loek
David, wat ik alleen niet begrijp waarom je twee stangen van de roeren naar de servo hebt gemaakt, de twee driehoeken heb je met elkaar verbonden dan zou een stang naar de servo voldoende moeten zijn?
groetjes piet
Het is onmogelijk dat bovenstaande opstelling niet zou wringen.
Dat is de enige manier waar op het kan werkenEen beetje speling maakt een hoop goed hoor,