Bij deze een bouwverslag van mijn spacewalker. Ik bouw hem van een tekening van Dennis Tapsfield die reeds jaren geleden in de FMT heeft gestaan. De tekening heb ik al minstens 5 jaar in bezit. Vorig jaar ben ik eens begonnen met de bouw van de staartdelen. Nu ben ik verder gegaan met de romp. Als het in dit tempo door gaat is die voor de marslanding wel klaar denk ik
.
Wellicht helpt dit topic een beetje om het tempo er wat in te houden. Maar dan moeten jullie wel allemaal steeds zeggen 'oh, wat mooi!'. Dat schijnt te motiveren...
Oh ja, is er nog iemand in het bezit is van de beschrijving uit de FMT van destijds? Ik ben de mijne kwijt en het is misschien wel handig om die er nog even bij te hebben....
Foto's volgen binnenkort...
Groet,
Hotze

Wellicht helpt dit topic een beetje om het tempo er wat in te houden. Maar dan moeten jullie wel allemaal steeds zeggen 'oh, wat mooi!'. Dat schijnt te motiveren...

Oh ja, is er nog iemand in het bezit is van de beschrijving uit de FMT van destijds? Ik ben de mijne kwijt en het is misschien wel handig om die er nog even bij te hebben....
Foto's volgen binnenkort...
Groet,
Hotze