robert14
Forum veteraan
ik stuur er wel even 1tje op :lol:cdrom flyer zei:Heb geen digi camera maar als ik er een lenen kan zal daar wat aan doen. :wink:
ik zal die van mij denk ik zaterdag wel even plaatsen, nu ziet hij er niet uit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik stuur er wel even 1tje op :lol:cdrom flyer zei:Heb geen digi camera maar als ik er een lenen kan zal daar wat aan doen. :wink:
kawavinni zei:ik heb er iig geen en hij doet het prima! Zit je prop op een propsaver of zit hij op een opspan-asje of hoe dat ook mag heten?
Propsaver is duidelijk aan te raden, dat scheelt heel wat propellors en afgebroken motorsteuntjes!
ik heb gewoon zo'n ding met een schroevas. prop erop, boutje vastdraaien en klaar is keesSenne zei:jep dat is ook zo,alleen het enige waar ik de sch*** van krijg dat is die elastiek over de propeller krijgen :evil:
Wat voor elastiek.Senne zei:jep dat is ook zo,alleen het enige waar ik de sch*** van krijg dat is die elastiek over de propeller krijgen :evil:
cdrom flyer zei:Wat voor elastiek.Senne zei:jep dat is ook zo,alleen het enige waar ik de sch*** van krijg dat is die elastiek over de propeller krijgen :evil:
Ik heb een goedkoop assortiment O ringen gekocht en als je de goede maat hebt dan wip je ze er zo over heen.
Geloof bij een bouw markt of sanitair winkel.
Bij de betere ijzer winkel in alle maten per stuk maar dan betaal je wat meer.![]()
ja,dat weet ik niet,wat ik wel weet is dat die O elastiek wat BIJ de propsaver zit,dat die er hartstikke moeilijk over gaat
Adrie de H zei:(K N I P )
Als je de vleugels met alleen een lijmpistool aan elkaar hebt gemaakt zou ik het maar regelmatig controleren of het nog goed vast zit. Ik had het namelijk ook op die manier. Van wat heb je de vleugel struts gemaakt? Ik heb al zitten denken aan een holle koolstof buis alleen zit ik met het probleem dat ik de vleugel er wel makkelijk af wil kunnen halen. Intussen ben ik al begonnen met de reconstructie van de neus. De orginele stukken zitten weer min of meer op hun plek. Volgend weekend moet ik de neus nog wat extra verstevigen, maar ik hoop de zondagavond een nieuwe vliegpoging te kunnen wagen.