robert14
Forum veteraan
hoe zwaar is ie nu???WuTangcl zei:Ja kom op joh... de lucht in met dat ding, vliegt zo verschrikkelijk makkelijk, als je je CG goed heb kan het bijna niet fout gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe zwaar is ie nu???WuTangcl zei:Ja kom op joh... de lucht in met dat ding, vliegt zo verschrikkelijk makkelijk, als je je CG goed heb kan het bijna niet fout gaan.
WuTangcl zei:200 gram met 2S lipootje
230 gram met 3S lipootje
dan 5 gram voor ieder paramannetje erbij
kawavinni zei:WuTangcl zei:200 gram met 2S lipootje
230 gram met 3S lipootje
dan 5 gram voor ieder paramannetje erbij
Heb jij hem in drie mm uitvoering? Wat weegt jouw electronica eigenlijk, vind het nl heel licht
nee, 290 gramcdrom flyer zei:Ik schat 450 gram zonder accu en dat is te zwaar.
nee, geen lipo, in de toekomst welcdrom flyer zei:300ma accu is veel te weinig en is het trouwens een lipo :?
ik denk dat dat te zwaar wordtbarthezzo zei:is dit deze kist ook te maken van balsa hout?
Ik zou niet weten waarom niet.barthezzo zei:hallo,
is dit deze kist ook te maken van balsa hout?
Bart
Dat valt mij mee met een speed 400 motor.robert14 zei:nee, 290 gramcdrom flyer zei:Ik schat 450 gram zonder accu en dat is te zwaar.en de accu weegt ongeveer 60 a 70 gram dus totaal ongeveer 370 gram RTF
nee, geen lipo, in de toekomst welcdrom flyer zei:300ma accu is veel te weinig en is het trouwens een lipo :?![]()
ach, die accu's kosten toch maar 4.95 en die heb ik met mijn lader binnen een paar minuten weer vol. ik ga als ik weer depron heb een platte romp maken.cdrom flyer zei:Dat valt mij mee met een speed 400 motor.
Alleen de prop is i.v.m. speed 400 erg klein en met de brede romp erg weinig efficient.
Stroom zal gemiddeld ongeveer 3 tot 4A zijn en dat betekend minder als 6 minuten vliegen. :?
8O OK :?robert14 zei:ach, die accu's kosten toch maar 4.95 en die heb ik met mijn lader binnen een paar minuten weer vol. ik ga als ik weer depron heb een platte romp maken.cdrom flyer zei:Dat valt mij mee met een speed 400 motor.
Alleen de prop is i.v.m. speed 400 erg klein en met de brede romp erg weinig efficient.
Stroom zal gemiddeld ongeveer 3 tot 4A zijn en dat betekend minder als 6 minuten vliegen. :?
cdrom flyer zei:WuTangcl jammer van je crash. :cry:
Je wordt er tenminste niet depressief van maar creatief.![]()
Ik ben benieuwd.![]()