Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maurits zei:Loop wat op de zaak voorruit, maar heeft er iemand een idee of een speed 300 6.0V op 6.0V gebruikt kan worden zonder vertraging? En welke verf kan er gebruikt worden op het depron?
gewoon even testen voor de zekerheid op een los stukje depron en je bevindingen heir posten, weet direct iedereen hetMaurits zei:Dus ik kan er vanuit gaan dat acrylverf goed werkt?
mijn reactie in de eerste post van dit draadje:Maurits zei:En is 950MHA genoeg aan capaciteit?
robert14 zei:wat denken jullie van deze setup??? de ontwerper zegt een lipo van 830-1500 mAh, mijn lipo past er dus mooi tussen.
Maurits zei:Dus ik kan er vanuit gaan dat acrylverf goed werkt? En is 950MHA genoeg aan capaciteit?
Als je iets wilt weten over een setup geef dan even aan welke motor accu en prop je hebt of wil bestellen.Maurits zei:Loop wat op de zaak voorruit, maar heeft er iemand een idee of een speed 300 6.0V op 6.0V gebruikt kan worden zonder vertraging? En welke verf kan er gebruikt worden op het depron?
Een SP300 6V werk alleen met een vertraging, b.v. de verhouding 5:1 is heel populair waarbij je dan een 9"x6" (9"x7" kan ook nog net) kunt gebruiken ... zonder vertraging werk absoluut niet ..... met 6 of 7,2(7,4)V kom je uit op een veel te klein propje wil je het motortje heel houdenn ....Maurits zei:........ Zelf dacht ik aan een Graupner Speed 300 6.0V maar moet hier dan een vertraging ja of nee en zo ja wat voor een?
ziet er goed uitMaurits zei:Ben trouwens al weer een stukje verder:
ik wist niet dat je het over noramle accu's had, maar dit moet geen probleem zijn volgens mij.Maurits zei:@Robert 14: Ja dit had ik al gelezen en dit staat ook in de tekening, maar ik heb het over normale accu's en geen lipo's.
gevonden antwoord in ander draadje:Maurits zei:Dus ik kan er vanuit gaan dat acrylverf goed werkt?
dirk57 zei:Ik ben niet zo creatief met decoreren, dus maar weer een standaard schema. Acrylverf met een rollertje opgebracht. Afplakken met schilderstape, eerst laagje wit, daarna de eindkleur (tegen druipers)
Dirk
dirk57 zei:
ik heb ooit iets gehoord over een deegroller maar ik weet niet of dit goed werkt, die van mijn staat nu in de lijm.Maurits zei:In de handleiding staat dat je het op de rand van een tafel kan leggen en dan kan buigen, maar ik wilde weten of er nog andere handigheidjes voor zijn.
Inkerven met zijkant van een schaar aan de holle kant.Maurits zei:Ja hier heb ik genoeg aan :roll:
Ik hoef alleen nog maar de motormount en de bulkheads erin te lijmen en dan ben ik aan beland bij het maken van de bolling in de vleugels. Is hier toevallig een handigheidje voor waardoor het depron zich makkelijker laat buigen o.i.d? In de handleiding staat dat je het op de rand van een tafel kan leggen en dan kan buigen, maar ik wilde weten of er nog andere handigheidjes voor zijn.