Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WuTangcl zei:Vandaar dat ik dus aan de 2e was begonnen en dit zijn de foto's van hoever ik al ben
of hoe weinig, ligt er maar aan hoe je het bekijkt... 2 SG-50 Servootjes zitten er al in
en de motor met regelaar en ontvangertje zijn onderweg...
cdrom flyer zei:Nee snijden is niet nodig alleen indrukken waardoor het schuim makkelijker in elkaar drukt aan de holle kant en de kans op scheuren aan de buitenkant kleiner word.
Plakband aan de buitenkant maakt die kans nog kleiner.
De eerste keer is altijd het moeilijkste omdat je niet weet wat depron hebben kan maar bij twijfel gewoon een proefstukje buigen.![]()
het gaat heir alleen om de zenderDirk zei:alleen aan het bijbehorende heli-ontvangertje heb je niet zoveel als vlieger .....
ik zou het niet weten, ik gebruik geen carbonMaurits zei:Kun je de carbon verstevigingsstangen van de vleugels ook gewoon een stukje door de kist prikken en goed vastzetten met hot-glue?
ik ga het ook zo doenMaurits zei:Ik betwijfel het, omdat het staafje er al een stukje doorheen zit met een grote drup hotglue.
Bij deze foto lijkt het alsof er een staafje direct onder de vleugel zit gelijmt.
Maurits zei:Kun je de carbon verstevigingsstangen van de vleugels ook gewoon een stukje door de kist prikken en goed vastzetten met hot-glue?