robert14
Forum veteraan
inmiddels al verder gekomen?????? ik helaas niet, ik heb het nu heel druk op school met de open dag en dat soort shitMaurits zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
inmiddels al verder gekomen?????? ik helaas niet, ik heb het nu heel druk op school met de open dag en dat soort shitMaurits zei:
Is er geen school bij jullie waar foamies bouwen onderwerp is van de lessen?robert14 zei:inmiddels al verder gekomen?????? ik helaas niet, ik heb het nu heel druk op school met de open dag en dat soort s#%$ (censuur)
tja, ik in april een profiel keizen en dan mischien een profielwerkstuk :?:cdrom flyer zei:Is er geen school bij jullie waar foamies bouwen onderwerp is van de lessen?
ik maak hem gewoon uit 6mm depron en plak er een staafje onderhenky zei:maar ik kan er niet echt goed achter komen wat nou de dikte van de depron is van de vleugel 3mm of 6mm :?: En hoe doen jullie dat nou precies met dat staafje om de vleugel te verstevigen, is die er in gevreest of is die er gewoon onder geplakt?
zoiets staat ook al in de handleidinghenky zei:hey Robert,
oke bedankt voor de info kan ik weer lekker verder bouwen. Maar ik denk dat ik in plaats van die staafjes onder de vleugel struts er onder ga maken. Is kijken hoe dat zich houd.
Groeten Leon
zoiets staat ook al in de handleiding
ik heb hem van 6mm gemaakt, ik zal hem strakt even wegenhenky zei:En trouwens hoe hebben jullie de romp gemaakt van 3mm of 6mm :?: Ik heb hem al bijna klaar nou van 3mm en en woog kaal iets van 60 gram hoe zit dat bij jullie?
ik maak er geen rolroeren aan, maar ik denk dat je dit het beste kan doen met een servo en een kabel naar beide rolroeren.Adrie de H zei:Ik ben ook net begonnen aan de bouw van dit vliegtuig. Ik vraag me alleen af of jullie er ook een werkend rolroer op monteren, enzoja hoe kan je dit dan het beste aansturen? (plaatsing servo enz.)
WuTangcl zei:Maurits zei:Kun je de carbon verstevigingsstangen van de vleugels ook gewoon een stukje door de kist prikken en goed vastzetten met hot-glue?
Scroll es een stukje naar boven Maurits, dan kan je het op 1 van mij foto's zien dat het kan![]()
ik las je pbtje net, maar je hebt het al opgelost???? ziet er goed uit.Maurits zei:Toch de diheral gedaan zoals in de handleiding, maar in plaats van 8.255cm heb ik 8cm genomen. De vleugel zit inmiddels aan elkaar maar eigenlijk net ietjes te ver uit elkaar waardoor ik mijn windscreen wat moet aan passen.
ik ben benieuwd, mijn romp is totaal 57 gram gewordenhenky zei:als het vandaag nog wat mooier weer word ga ik hem effe in vliegen ben benieuwd.