J
jeroen1971
Guest
@Henky:
GEFELICITEERD met de maiden
GEFELICITEERD met de maiden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
volgens mij wel ja.Maurits zei:Als je alleen het richtingsroer in een bocht gebruikt dan zou de kist ook moet dalen een klein beetje, en dit moet je weer compenseren met wat hoogte, toch? :lol:
ik had het ergens in een boek staan, ik kijk het morgenochtend even voor je na, volgens mij was het iets van steunen onder de vleuigels en dan 10-20 graden met de neus naar voren hangenMaurits zei:Zelf heb ik nog geen ervaring met de CG van een vliegtuig. Is hier een regel voor net zoals bij speedboten en hoe werkt dit dan?
wat heb je voor setup gebruikt???henky zei:Ik heb hem anderhalf uur geleden even mee gevlogen vliegt lekker sloom en is heel makkelijk te besturen. In totaal weegt het hele model met accu en alle ontvanger aparatuur 332gram.
als ie met een 280 al lekker vliegt moet hij ook wel goed vliegen met een 370 met vertraginghenky zei:-motor: speed 280 met vertraging (maar dat weet ik niet helemaal zeker zou ik even moeten vragen aan me pa)
als ie met een 280 al lekker vliegt moet hij ook wel goed vliegen met een 370 met vertraging
ik denk ongeveer 350 gram (hoop ik) :lol:henky zei:Weet je al wat ie vlieg klaar gaat wegen of niet?
Omdat het einde dicht bij komt ga ik vast kijken wat voor electronica er in moet. Is een 30A regelaar in combinatie met een speed 300 (met vertraging) op 8.4V (950mha) goed te doen? En weet iemand zo wat voor prop en vertraging hiervoor nodig is?
beter teveel dan te weinig Amperehenky zei:Een 30A is volgens mij een beetje aan de grote kant. Ik vlieg een speed 280 met vertraging met een regelaar van 8A en erstaat op dat ie zelfs geschikt is voor een speed 300. Wat voor een prop er op moet zou ik zo niet weten.