Dank je.
Nu jij nog. :wink:

Nu jij nog. :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe romp is zo gebeurt maar je blijft nog steeds bij de zelfde set up dus met speed 400?robert14 zei:voor mijn decathlon moet ik eerst een nieuwe romp bouwen. ik heb inmiddels al een e-zwever RTF liggen en ik den dat ik hiermee eerst maar eens vlieglessen ga nemen. dan komt die decathlon wel weer.
Aileron of richting roer werkt allebij goed en doen hetzelfde op een andere mannier.Maurits zei:Ben een beetje aan het rondneuzen voor een 2e vliegtuig met leuke setup, maar nou was ik vandaag op een club waar ze aan het vliegen waren en kwam ik een leuke Messerschmidt tegen die blijkbaar ook maar op 3 kanalen vliegt. Hoogte/rolroeren en het gas. Heeft iemand enig idee van welk merk deze is en heeft iemand een link + prijs.
hahaha, je hebt gelijk hoorcdrom flyer zei:Als je ervaring hebt met balza bouwen zal dat wel lukken maar hij mag niet veel zwaarder worden.
Maar omdat je dit vraagt heb je waarschijnlijk weinig of geen ervaring en kan je beter de beproefde methode aan houden.![]()
Voor de balsa versie moet je je eerst verdiepen in de bouw methodes met balsa.Maurits zei:Even over de volledig balsaversie; hoe kan ik dan het beste de volle romp maken? Neem aan dat de hoogte van de romp hoger is dan 10cm waardoor ik de plaatjes als het ware op moet gaan stapelen, wat met niet echt stevig lijkt. Dat balsa duurder dan het depron is maakt niet zo veel uit.
Over de mix met depron en balsa; welke delen maak je dan balsa en welke depron?