Ik vond het maken van de romp wel meevallen (beetje lastig maar vooral leuk door de afwijkende vorm) maar tegen de tijd dat ik de cockpitkap lossneed merkte ik toch wel dat er nog steeds enige spanning op de romp stond... een paar naden sprongen los.
Inmiddels ben ik zover dat ik kan beginnen met bespannen. Ik heb er wel een beetje een zootje van gemaakt... niet dat ik normaal zo'n strakke bouwer ben, maar ik zit nog steeds met een linkerhand die niet zo goed wil (en ik ben links... maar langzaamaan wordt het beter) en dat is bij dat geknutsel een flinke handicap. Soms rechtstreeks, omdat je bijna niks kan doen zoals je gewend bent, en soms indirect, tenminste ik denk dat dat er ook door komt... anders heb ik geen verklaring voor de blunders die ik bij dit project gemaakt heb... (nou ja, zie mijn sig).
De meeste blunders zullen uiteindelijk niet meer zichtbaar zijn... maar zo heb ik bijvoorbeeld de voorrand van het cockpitkapje wel érg schuin afgezaagd... daar is niks meer aan te doen, dus bespan ik de romp met zwart, dan valt die scheve naad niet meer op...
Nou ja, ik denk dat het wel zal vliegen. Alleen gaan we over een week even op vakantie, ik denk dat de maiden pas daarna komt.