Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BigBoat zei:jaimy zei:maarjah bigboat / rob meerdere tips van jou zijn niet goed
Ik zal me van verder commentaar onthouden, kloot maar aan.
TGXnut zei:Big Boat, heb je ooit wel eens geprobeerd met parket lak? Of is het van horen zeggen?
Ik ben er niet op uit om iemand af te branden, maar kan er knap pissig om worden als je het advies van iemand opvolgt waarvan je denkt dat hij er verstand van heeft en het blijkt je werk totaal te verprutsen.
maar TGX, gebeurde dit bij jouw boot?? nee toch???
of wel??
BigBoat zei:TGXnut zei:Big Boat, heb je ooit wel eens geprobeerd met parket lak? Of is het van horen zeggen?
Als je de moeite had genomen om op mijn site te kijken, had je deze (stomme) vraag wel achterwege kunnen laten.
Ik ben er niet op uit om iemand af te branden, maar kan er knap pissig om worden als je het advies van iemand opvolgt waarvan je denkt dat hij er verstand van heeft en het blijkt je werk totaal te verprutsen.
Luister maar naar Jaimy, mijn 40 jaar ervaring met (hout) modelbouw kan niet tegen zijn *tupperware* ervaring op......
Het dek is vervangen door multiplex 0,8 mm omdat balsa veel te zacht is.
Het *vouwen* van het dek gaf wat moeilijkheden ivm de stugheid van het triplex.
Nog een leuk kapje maken en daarna dik in de pakketlak
BigBoat zei:TGXnut zei:Big Boat, heb je ooit wel eens geprobeerd met parket lak? Of is het van horen zeggen?
Als je de moeite had genomen om op mijn site te kijken, had je deze (stomme) vraag wel achterwege kunnen laten.
Luister maar naar Jaimy, mijn 40 jaar ervaring met (hout) modelbouw kan niet tegen zijn *tupperware* ervaring op......
DIMATRIX zei:PS >> Niet fout bedoeld hoor maar BIGBOAT !! Jij bent nog maar 6 jaar en heb het daarbij al duidelijk genoeg gemaakt !!
solex zei:Hout gewoon insmeren met G4,
of een 25grams glasmatje en een beetje epoxy.
Is altijd goed.
citrorob zei:Het is wel handig als bigboat zijn juiste lijftijd weer geeft
BigBoat zei:citrorob zei:Het is wel handig als bigboat zijn juiste lijftijd weer geeft
Zou dat inhouden dat als ik 80 jaar invul ik nog geloofwaardiger zou overkomen ?
TGXnut zei:citro, de boot is niet uit elkaar gevallen. de houtlijm randen welke ik aan de binnenkant had aangebracht als extra losten op.