Bouwverslag(en) Hydromite

Ja idd!! dat vind ik ook wel het leuke aan de hydromite dat ook al zet je er 10 naast elkaar, dat ze dan nog allemaal heel verschillend zijn! enne, de spoiler staat niet op deze foto maar is ook very apart al zeg ik het zelf! een luchthapper is nog in de aanbouw! hopelijk kan ik bijna de onderkant gaan spuiten!

groet, aad

Het heeft een tijdje geduurd, maar ik ben wel wat gevorderd!

Ik heb inmiddels een mooie sierluchthapper gemaakt en die is bijna klaar en daardoor kan ik morgen de hele boot als het meezit afspuite!

FOto's volgen!

mzzl, aad

eej,

waaruit heb je eigenlijk je cockpit gemaakt? en loopt deze verder op de kap? zorg dat het geheel niet te zwaar word

ziet er verder leuk en en kom maar op met die foto's :P

grtz

zo ik begin ook met de HYDROMITE te bouwen

ff de teking op A2 formaat laten maken

nu nog het hout kopen

en bouwen

binnen kort de eeste foto van mijn hydromite

:arrow:

nog iemand die een tip heeft

over de motor of de snelheidregelaar
welke ik beter kan kopen

:arrow:

Veel bouwplezier. Staan een heel aantal do's and don't in dit topic en ook links. MOcht er wat zijn horen we het wel

Edit: regelaar hangt af van de motor. Wat wil je borstels of geen borstels?
Mijn set-up;
17 turns auto motor (met speciale borstels)
80A continu regelaar
7 cells 3300 GP pakket

Aad, kom op met die foto's

sorry dat het zo lang duurde!
hier zijn ze:
bootgepainted0017ug.jpg

bootgepainted0022lu.jpg

bootgepainted0036vf.jpg

De spoiler moet zoals jullie kunnen zien nog gespoten worden. deze word ook demontabel omdat je zonder spoiler de luchthapper goed kan zien.
Er komen nog flink wat namen en letters etc. op te staan. ik weet alleen nog geen naam.... De luchthapper moet nog worden voorzien van een leuk gaasje!

groet, aad

Ziet er strak uit Aad!
Ben je niet bang dat de luchthapper een waterhapper wordt?

Hoi Aad,

Ziet er goed uit,alleen 1 dingetje.Ik ben bang dat als je gaat varen,je hydro niet echt goed tezien is op het water.Dit door de donkeren kleur.
(of is de foto zo donker)enfin,ziet er goed uit.

Gr Piet

Bedankt voor jullie reacties!
De kleur is in het echt wel iets feller! maarja...

enne dat de luchthapper water gaat happen ben ik niet bang voor! hij is alleen voor de sier en er kan geen water door in de boot kome!

voordat ik kan varen zal nog wel even duren! ik moet namelijk nog een 'houder' maken voor de askoker alleen ik heb nog geen messing.

ik ga binnenkort met mijn broer een wally 118 bouwe van ong. 15-20 cm waar bijv. een of twee videorecorder motortjes inkomen! die zal denk ik best snel worden! maarja.. eerst nog maar even deze af maken e.d.!

Ik denk dat ik deze boot nog wel een keer zal make! dan kan ik ook alle 'fouten' die ik gemaakt heb tijdens de bouw voorkomen!

groet, aad

hier is ff een update

vandaag even naar de modelbouwwinkel geweest

even knipen en plaken

morgen het uit snijden en zagen

IMG_3076.jpg

die groote plaat is ook van triplex zelf dacht aan carbon dat komt nog wel

heb net de HYDRO-Antried III en de turn fin gekocht
en de as word flexible 3364 van graupner

mijn foutje

heb het al verandert

zie ik nu pas :oops: :oops:

bedankt voor de tip

weer een update

IMG_3078.jpg

IMG_3079.jpg

als het zo door gaat dan heb ik heel snel klaar :D 8O

ps het zit nog niet vast

dat ziet er gaaf uit!!

Ik heb een motorsteuntje bij conrad besteld, kost niks! ong. 2 euro omdat mijn flex as iets te lang is.

groet, aad

Back