Bouwverslag(en) Hydromite

flexas kan je gewoon inkorten hoor, zelfs met grof geweld heb ik ook gedaan dremelen op 12000 toeren.

Grtz

ik kan hem niet inkorten hoor!!
kijk maar:
roer0043ez.jpg

groet, aad

weer even een update
heb niet zo veel tijd mee heb het druk met me werk
maar toch kan ik het niet laten :D

IMG_3084.jpg

IMG_3081.jpg

tot de volgede update :arrow:

heey mensen wat gebruiken jullie voor het afwerken van de romp, porien vuller plamuur of paketlak, ik wee het niet meer
alle ideen zijn welkom

gudo

als het alleen glad maken is (houtnerven weg werken)
gebruik ik altijd spuitplamuur..
is het wat grotere onevenheden gebruik ik gewoon polyplamuur.

groetjes jaimy

TGXnut, op dit moment heb ik weinig geld en weinig zin om nog flink wat uit te geven aan de hydromite. Het heeft me al zoveel gekost!

Als ik over een tijd weer wat geld 'over' heb, ga ik weer verder!

waar kan ik zoon roer vinden? en ik nog een vraagske ik heb eens een rompje gemaakt met een flexibele as erin nu was mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft want bij mij komt er constant water naar binnen. heeft dat te maken met de draairichting of is het iets anders?

Een roer kun je zelf maken of bij de betere modelbouw winkel kopen.
Het probleem dat er eventueel water in je romp komt, kan zijn door te weinig vet in je as.

Nou ben ff bezig geweest voor ik het hele draadje gelezen had maar puik werk..

Ziet er allemaal erg mooi uit, maar ik denk niet dat het iets voor mij is om dat allemaal zelf uit te gaan snijden..

Ik ben in dat snij gebeuren veels te ongeduldig.

Laat ze binnenkort maar varen die bootjes, op het droge zien ze er ook zielig uit.

Lijkt me wel leuk een Hydromite meeting, wedstrijdjes en wie heeft de leukste/mooiste.

Kan je nog wat iedeen en tips met mekaar uitwisselen.

Greetz Mario 8)

Back