S
steef_tamiya_freak
Guest
hey
ik ben dezen dagen even aan het bouwen geweest......
en het frame en de onderkant zijn nu 3mm triplex, voordat iedereen begint te schreeuwen ''is te zwaar'' ''ís te dik'' enz ik heb het express gedaan voor meer stevigheid.
(ja ik ben koppig :roll: )zelfs dat 3mm breekt erg snel,het gewicht valt alles mee. ik heb geen grammen weegschaal maarja :roll:
vanaf nu ga ik met balsa verder bouwen en alles plamuren en glad maken.
op de foto''s had ik net plamuur erop gesmeerd dus de randen zijn niet mooi glad
de boot lijkt krom maar is recht.........
alvast een roer,servo, en andere dingen gehaald :lol:
ik had het roertje gepakt in de winkel en toen ik thuis kwam zag ik dat ie wel erg groot was, kan dit?? kan de servo dit aan?? en de belangrijkste vraag.... kan mijn boot dit aan??
ok ik ga weer vrolijk door met schuren bouwen plamuren enz. 8) 8)
groet steef
ik ben dezen dagen even aan het bouwen geweest......
en het frame en de onderkant zijn nu 3mm triplex, voordat iedereen begint te schreeuwen ''is te zwaar'' ''ís te dik'' enz ik heb het express gedaan voor meer stevigheid.
(ja ik ben koppig :roll: )zelfs dat 3mm breekt erg snel,het gewicht valt alles mee. ik heb geen grammen weegschaal maarja :roll:
vanaf nu ga ik met balsa verder bouwen en alles plamuren en glad maken.
op de foto''s had ik net plamuur erop gesmeerd dus de randen zijn niet mooi glad

de boot lijkt krom maar is recht.........

alvast een roer,servo, en andere dingen gehaald :lol:

ik had het roertje gepakt in de winkel en toen ik thuis kwam zag ik dat ie wel erg groot was, kan dit?? kan de servo dit aan?? en de belangrijkste vraag.... kan mijn boot dit aan??
ok ik ga weer vrolijk door met schuren bouwen plamuren enz. 8) 8)
groet steef