Ondertussen weten we dat je honderde verslagen hebt gemaakt .
Voor mij hoef je dat hier niet meer te vertellen.
Is nu genoeg geweest Emil , ga maar met je eigene X,te verslag van de 550 verder.
Mvg Johan
Tis toch een ontopic antwoord?... Hij is beginner, en vraagt om wat raad... Daarnaast staan er in de stickies nog veel meer bouwverslagen ook van niet naza.. (ook stukken goedkopere setups . (als je slim bent zet je die van jouw er ook tussen!, want die past daar ook prima tussen)Maar daar word de installatie van me tname de NAZA, de Assistant software uitgebreid in beschreven. Dat was mee rhet piunt. Niet dat er een f550 of f450 gebouwd word.

Bedoel ik wil je topic echt niet kapen hoor. Tis leuk om te zien hoe anderen dingne bouwen.. Ging me nu evne om het feit dat de assistant software beschreven stond en dus ook andere verslagen staan van goedkopere flightboards. Ideaal draadje voor beginners leek me..
Maar gezien je evne persoonlijk op mij reageert:
Ik heb toch ook nooit een probleem gemaakt dat je veel in mijn verslagen aan het posten was. ? (onder andere het hang ijzer isoleren of niet?) Boeit me verders ook niet, daar niet van, maar goed om even aan te geven dat het een vrij normaal iets is...
Ik bedoel als het zinvol is voor de lezer, dan is dat toch ontopic?. Ook komt het dan zijdelings ter sprake, of via een omweggetje Het is niet "mijn topic" ook al ben ik de topic starter..Wat mij betreft dus iederen is welkom om zijn of haar verhaal er in te doen..(in mijn gestart topic van een bouwverslag of wat dan ook)
Ik heb toch niets aan enkel een , "mooi", "leuk", "geweldig" en dat soort reactes topic.
Der mag best een kritische noot in zitten, graag zelfs, daar kan ik weer van leren, en hoop ook tips en trucks eruit te kunnen halen en deze meenemen voor de volgende keer. Zo word toch het iedere keer een stukje beter, en das toch mooi en ontopic ?
Wil je dit niet dan moet je hem op slot zetten.

Een forum is toch voor en door haar gebruikers, en men te voorzien van gedachten dan wel tips hints en trucks ?
Als je zo redeneert kunnen zowat al mijn topics wel op slot. De ene is een bouwverslag naar regelgeving topic geworden, de andere over isoleren of niet, de volgende over hele andere dingen.